اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم خواستار شد

برگزاری مراسم سالروز وفات حضرت معصومه به صورت ملی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: مراسم سالروز وفات حضرت معصومه(س) باید به صورت ملی و حتی فراملی در قم برگزار شود.

برگزاری مراسم سالروز وفات حضرت معصومه به صورت ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدکاظم پورامینی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که پیش از ظهر امروز به مناسبت برنامه‌ریزی اقدامات مربوط به سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم برگزار شد اظهار کرد: جامعه ایثارگری قم با شکوه هرچه تمام‌تر در مراسم کاروان نمادین حضرت معصومه(س) شرکت خواهند کرد.

وی افزود: اقدامات مربوط به اطلاع‌رسانی و تبلیغات ویژه جانبازان و ایثارگران و خانواده‌ شهدای قم برای شرکت در این مراسم صورت گرفته و از آنها برای حضور در این برنامه دعوت به عمل آمده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: یکی دیگر از اولویت‌های این اداره‌کل برگزاری مراسم ویژه سالروز وفات حضرت معصومه(س) است که باید با شکوه هر چه تمام‌تر در قم صورت گرفته و دارای وجهه ملی و حتی فراملی باشد و مردم سراسر کشور قم را یکپارچه در عزا ببینند.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های همگانی ویژه این روز ادامه داد: برگزاری چنین مراسمی در قم دارای انعکاس خبری خوبی نیز بوده و مردم را را شخصیت این بانوی بزرگوار آشنا می‌کند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول