اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اجتماع خادمین حرم حضرت معصومه صورت گرفت

تجلیل از خادمین افتخاری حرم حضرت معصومه(س)

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، خادمین حرم مطهر حضرت معصومه(س) در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه(س) تجمع کردند.

تجلیل از خادمین افتخاری حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اجتماع خادمین حضرت معصومه(س) پنجشنبه‌شب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام محمد نظری قائم مقام تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) به ایراد سخنرانی پرداخت و پس از آن نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در سخنانی خدمت به حرم این بانوی بزرگوار را مدال افتخاری برای خادمین دانست و افزود: این امر برکتی است که نباید آن را با هیچ چیز دیگر جایگزین کرد.

اجرای سرودی در مدح حضرت معصومه(س) توسط خادمین افتخاری کریمه اهل‌بیت(ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود ضمن اینکه در ادامه، روحانی نژاد مدیر حراست و حجت الاسلام حسینی‌نژاد، مدیر فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سوالات خادمین افتخاری پاسخ دادند.

در پایان این اجتماع عظیم، 20 نفر از خادمین افتخاری حرم فاطمه معصومه(س) که سابقه خدمت بیش از 15 سال داشته اند و نیز 20 نفر از خادمین جدیدالوروردی که دارای مسئولیت اجرایی در استان و کشور هستند تقدیر شدند. شایان ذکر است افرادی چون حجت الاسلام موسی پور استاندارقم، مهدی توکلی فرمانده نیروی انتظامی استان قم و محسن محرری معاون توسعه و عمرانی استاندار جزو خادمین افتخاری حرم حضرت معصومه(س) هستند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول