اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل خبر داد

راه‌اندازی خط وی‌آی‌پی از سوی شرکت‌های مسافربری اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل از راه‌اندازی خط ویژه و اتوبوس‌های وی‌آی‌پی با سهولت و راحتی سفر خبر داد.

راه‌اندازی خط وی‌آی‌پی از سوی شرکت‌های مسافربری اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین علی‌اکبری پیش از ظهر امروز در بازدید از پایانه اردبیل اظهار داشت: سه شرکت آریا سفر، سیر و سفر و آرتا سبلان اردبیل اقدام به راه‌اندازی این خط ویژه کرده‌اند که علاقمندان به سفر می‌توانند از این خط ویژه و حتی چند روز قبل از عزیمت به تهران از خدمات ویژه آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده جلسه‌ای را با حضور مسئولان امر در مورد ساماندهی اتوبوس‌های بین شهری می‌گذاریم تا برخی مشکلات آنها برطرف شود خاطرنشان کرد: ما در جلسه فردا با دعوت از مسئولان شهرداری، راهنمایی و رانندگی، امور صنفی و مدیران شرکت‌ها و پایانه‌ها مشکل سوار و پیاده شدن مسافران را خارج از ترمینال بررسی می‌کنیم و در یک تعامل و همفکری سعی داریم این مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل همچنین یادآور شد: در قالب اجرای طرح مسافران نوروزی از 620 دستگاه اتوبوس، 200 دستگاه مینی‌بوس و 540 دستگاه سواری پلاک عمومی استفاده می‌کنیم تا جابه‌جایی مسافران شایسته و مناسب اتفاق بیفتد.

علی‌اکبری عمر متوسط مینی‌بوس‌ها را در این استان 23 سال و سواری‌ها را شش سال اعلام کرد و گفت: این میانگین از متوسط کشوری پایین‌تر است.

این مسئول از برگزاری جلسات و نشست‌های مختلف با مسئولان پایانه‌ها، شرکت‌های حمل و نقل، شرکت نفت با هدف تامین سوخت و روغن خودرو‌ها و همچنین علوم پزشکی اردبیل برای نظارت بر عملکرد بهداشتی شبکه‌های پایانه‌ای و شرکت‌ها خبر داد و افزود: کمیته‌ای با حضور حمل و نقل و اصناف نیز با هدف نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و به کارگیری نیروهای کشیک نظارتی شکل گرفته و در یک تعامل خوب سعی داریم روند را شایسته و مناسب  عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو ستاد دایمی تسهیلات سفرهای نوروزی در پایان سخنان خود اظهار داشت: ما به عنوان یکی از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای استان همکاری و مشارکت خوبی با دستگاه‌های ذیربط برای انجام سفرهای خاطره‌انگیز و خوش‌یمن برای مردممان داریم به طوری که ماموران نظارتی حمل و نقل و پایانه‌ها و همچنین شرکت‌ها سعی می‌کنند بحث ایمنی و فنی نظارت‌‌ها را به شایستگی انجام دهند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول