اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره کوثر پرفروغ:

557 اثر به دبیرخانه جشنواره کوثر پرفروغ ارسال شد

خبرگزاری فارس: مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم از ارسال 557 اثر به دبیرخانه جشنواره کوثر پرفروغ خبر داد.

557 اثر به دبیرخانه جشنواره کوثر پرفروغ ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیده معصومه طباطبایی پیش از ظهر در جمع خبرنگاران با اشاره به جشنواره کوثر پرفروغ اظهار کرد: 557 اثر در 10 گروه از 19 استان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: 85 اثر در رشته مقاله‌نویسی، 20 اثر در قالب وبلاگ‌، 190 اثر نقاشی، 83 قطعه عکس، 90 اثر خوشنویسی، 30 قطعه شعر، 34 اثر در قالب آثار ابتکاری و 25 متن ادبی به دبیرخانه جشنواره کوثر پرفروغ ارسال شد.

دبیر جشنواره کوثر پرفروغ با بیان اینکه بیشترین آثار ارسالی از استان قم و خراسان شمالی بود، گفت: پس از داوری 57 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند که از این تعداد 19 اثر برگزیده از خواهران استان قم بود.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی جشنواره کوثر پرفروغ بیان داشت: کارگاه‌هایی برای رشته‌های خوشنویسی، نقاشی و عکاسی برگزار می‌کنیم که در نهایت این آثار داوری شده و برترین‌ها اعلام می‌شوند.

طباطبایی یادآور شد: داوری در رشته‌های دیگر جشنواره انجام شده و در هر رشته سه نفر به عنوان برگزیدگان اول تا سوم انتخاب شده‌اند و سه نفر به عنوان افراد شایسته تقدیر از آنها تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول