اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت صدور مجوز لازم

دوره‌های مربی‌گری و داوری طناب‌زنی برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته طناب‌زنی استان اصفهان گفت: در صورت صدور مجوز‌های لازم برگزاری دوره‌های اختصاصی مربی‌گری و داوری طناب‌زنی مدنظر این کمیته قرار گرفته است.

دوره‌های مربی‌گری و داوری طناب‌زنی برپا می‌شود

محسن نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به درخواست کاشان و فلاورجان برای برپایی دوره مربی‌گری و داوری رشته طناب‌زنی، کمیته طناب‌زنی استان اصفهان تلاش می‌کند این دوره را قبل از سال جدید برپا کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به برنامه‌های طناب‌زنی استان کرد و بیان داشت: با تلاش و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان و تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان جشنواره فرهنگی و ورزشی فجر 33 در سالن 17 شهریور شهرستان گلپایگان برپا شد.

رئیس کمیته طناب‌زنی استان اصفهان تأکید کرد: از نکات قابل توجه در تیم طناب‌زنی شهرستان گلپایگان می‌توان به عضویت اعضای این گروه در تیم طناب‌زنی استان اصفهان اشاره کرد، در برنامه طناب‌زنی شهرستان گلپایگان از بانوان و آقایان به ترتیب دو و هشت نفر فعالیت داشتند.

نصیری اضافه کرد: ناهید طباطبایی‌نژاد ( نایب رئیس کمیته طناب‌زنی شهرستان گلپایگان) برای برپایی این برنامه ورزشی همکاری‌های لازم را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه تیم شرکت‌ کننده در برنامه طناب‌زنی شهرستان گلپایگان امیر نام داشت (به یاد امیر نصیری دهبونه)، اظهار داشت: تعداد نفرات کمیته طناب‌زنی شهرستان گلپایگان در مجموع آقایان و بانوان 50 نفر است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول