اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در قالب طرح ملی صورت می‌گیرد؛

آغاز اجرای طرح طناب‌زنی در اردبیل

خبرگزاری فارس: در قالب طرح ملی همگانی کردن ورزش در مدارس، طرح طناب‌زنی به همت آموزش و پرورش استان اردبیل آغاز شد.

آغاز اجرای طرح طناب‌زنی در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در این مراسم که صبح امروز در سالن ورزشی امام خمینی اردبیل برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: بعد از اجرای موفق طرح سباح در سال گذشته برای دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی، امسال نیز در یک حرکت مناسب طرح طناب‌زنی برای دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی اجرا می‌شود.
احمد محمودزاده گفت: در این طرح بیش از دو هزار دانش‌آموز پایه چهارم حضور پیدا می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش  استان اردبیل توجه به ورزش دانش‌آموزی را به عنوان اصل و اساس توسعه و تحول کمی و کیفی در ورزش عنوان کرد و افزود: ما برای تربیت ورزشکاران مدال‌آور و قهرمان باید به ورزش پایه در مدارس توجه کنیم.
این مسئول ورزش مدارس را متکی بر کسب مهارت‌های اولیه و بسیار ضروری توصیف کرد و بیان داشت:‌ وزارت آموزش و پرورش از سال گذشته در یک طرح جامع توسعه ورزش مدارس را در دستور کار قرار داده به طوری که بعد از اجرای عمومی رشته شنا در پایه سوم ابتدایی امسال طرح طناب‌زنی را در پایه چهارم آغاز کرده و قرار است در سال‌های آینده نیز در رشته ژیمناستیک این حرکت استمرار پیدا کند.
محمودزاده گفت: بر اساس همین طرح و با عنایت دولت خدمتگزار شاهد راه‌اندازی و رونق فضاهای ورزشی در مدارس هستیم به طوری که از محل اعتبارات سفر سوم رئیس جمهور قرار است بیش از 10 مورد استخر شنا در شهرهای مختلف احداث شود.
این مسئول ادامه داد: آموزش و پرورش هم اکنون ابزار لازم را برای توسعه ورزش مدارس در دست دارد به طوری که با استخدام نیروهای تربیت بدنی در دو سال گذشته توانمندی در این عرصه روز به روز بیشتر شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمودزاده اجرای این طرح‌‌ها را در شاداب نگهداشتن دانش‌آموزان و علاقمندی آنها به تحصیل و تهذیب بسیار حیاتی توصیف کرد و افزود: امروز در سه رکن آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی به تعالی نسل آینده نگاه می‌کنیم و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول