اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه سال جاری صورت گرفت

انجام یک هزار کالیبراسیون توسط اداره کل استاندارد زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل استاندارد استان زنجان گفت: طی سال جاری یک هزار کالیبراسیون توسط اداره استاندارد استان زنجان صورت گرفته است.

انجام یک هزار کالیبراسیون توسط اداره کل استاندارد زنجان

داود کارگر زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته از آغاز سال جاری توسط اداره استاندارد زنجان اظهار داشت: این امر در راستای ارتقای کیفیت و استاندارد سازی محصولات تولیدی در استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح کالیبراسیون از آغاز سال جاری به صورت دقیق و کنترل شده یادآور شد: این طرح در مراکز پزشکی و بیمارستانی استان زنجان اجرا می‌شود.

مدیر کل استاندار استان زنجان یادآور شد: طرح کالیبراسیون به صورت ملی در همه استان‌های کشور اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح کالیبراسیون ابزار پزشکی مورد استفاده در مراکز پزشکی مورد کنترل قرار می‌گیرند، ادامه داد: کالیبره کردن فشار سنج‌های موجود بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از جمله اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح صورت می‌گیرد.

کارگر زاده در ادامه با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح‌های مختلف افراد فعال در این بازرسی‌ها مورد آموزش قرار می‌گیرند، اضافه کرد: در 9 ماهه سال‌جاری مسئولان کنترل کیفیت در زنجان 3 هزار و 508 نفر ساعت دوره آموزشی را گذرانده‌اند.

وی همچنین با اشاره به کنترل کیفی آزمایشگاه های زیر نظر اداره کل استاندارد استان زنجان یادآور شد: از آغاز سال جاری 37 مورد آزمایشگاه همکار اداره استاندارد مورد آزمون‌های این اداره کل قرار گرفته‌ است.

مدیر کل استاندارد استان زنجان با اشاره به انجام 32 مورد بازدید از واحدهای خدماتی در 9 ماهه سال جاری اضافه کرد: میزان کلاس‌های آموزشی برگزار شده برای کارکنان اداره کل استاندارد زنجان در طول این مدت یک هزار و 198 نفر ساعت بوده است.

وی میزان آزمون‌های دوره ای به عمل آمده از وسایل سنجش مورد استفاده اداره کل استاندارد زنجان را 801 مورد عنوان کرد و افزود: تعداد آزمون‌های صوت گرفته از نازل‌های سوخت فعال در استان نیز 286 مورد بوده است.

کارگر زاده در ادامه با اشاره به اجرای طرح "طه" به صورت ملی در کشور یادآور شد: این طرح در استان زنجان نیز به خوبی اجرا شده و موجب ارتقای کیفیت و استاندارد سازی محصولات در واحدهای تولیدی شده است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح "طه" حفظ و ارتقای سلامت عمومی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان در بخش‌های مختلف تولیدی است، اضافه کرد: اجرای این طرح موجب ایجاد رقابت سازنده در بین تولید کنندگان شده است.

مدیر کل استاندارد استان زنجان خاطر نشان کرد: به منظور اجرای طرح "طه" در شهرستان‌های مختلف یک گروه 11 نفره به شهرستان‌های تابعه استان اعزام شده و نمونه‌برداری‌های مورد نظر را از واحدهای فعال انجام داده‌اند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول