اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان البرز تأکید کرد

لزوم تدوین قوانین نظارتی استاندارد در حوزه صنعت

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان البرز بر لزوم تدوین قوانین نظارتی استاندارد در واحدهای صنعتی و تولیدی تأکید کرد.

لزوم تدوین قوانین نظارتی استاندارد در حوزه صنعت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین طوسی ظهر امروز در جلسه مشترک اعضای اتاق بازرگانی و مسئولان اداره‌کل استاندارد استان البرز افزود: باید قوانین نظارتی و کیفی مناسبی را به منظور توسعه استانداردها در واحدهای صنعتی و تولیدی تدوین نماییم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید تعاملات و همکاری میان اتاق بازرگانی و سازمان استاندارد بیشتر شود.

این مسئول تصریح کرد: یکی از اقداماتی که می‌توان برای تحقق اهداف انجام داد امضای تفاهم‌نامه همکاری بین این اتاق و سازمان استاندارد است که باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی در ادامه بر شناخت مرجع استاندارد برای محصولات هر صنف و لزوم استفاده از بازرسی استاندارد در مبادی ورودی، بازارچه‌های مرزی و پیله‌وری کشور تأکید و خاطرنشان کرد: برای داشتن کالاهایی با کیفیت باید نظارت مستمری را بر نحوه تولیدات داشته و توجه جدی و اساسی را برای رعایت استانداردها در کالاهای تولید شده داشته باشیم.

طوسی نظارت بر محصولات و کالاهایی که مبانی فنی و کیفیتی در آن تدوین نشده را مهم ارزیابی کرد و گفت: توجه به این دو از مهمترین مواردی است که سازمان ملی استاندارد باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشد.

در ادامه این نشست مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان البرز نیز طی سخنانی اظهار داشت: نقش کارخانه‌ها در ایجاد اشتغال‌زایی بسیار مهم و اساسی است و نقش مهمی در چرخه اقتصادی کشور دارد.

علی سعادتی تأکید کرد: در این راستا و بر تحقق اهداف باید آموزش‌های مفید باید به کارفرمایان ارائه شود.

وی در ادامه به تجهیز زیرساخت‌های سازمان استاندارد البرز اشاره کرد و افزود: بکارگیری متخصصان و تکریم ارباب‌رجوع از مهمترین اقداماتی است که این سازمان در اولویت کارهای خود دارد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول