اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز پارس‌آباد:

قطعی گاز را برطرف می‌کنیم / تعمیر در ایستگاه گاز عامل قطعی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز شهرستان پارس‌آباد گفت: به سرعت مشکل قطعی گاز در برخی از مناطق شهرستان پارس‌آباد را برطرف می‌کنیم و مردم نباید نگرانی از این بابت داشته باشند.

قطعی گاز را برطرف می‌کنیم / تعمیر در ایستگاه گاز عامل قطعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا شیخ‌زاده عصر امروز در جریان بازدید از چندین طرح توسعه گازرسانی در پارس‌آباد اظهار داشت: ما نیز معتقدیم در هوای سرد زمستان و در روزهای افت دما نباید قطعی گاز اتفاق می‌افتاد اما به دلیل تعمیرات در ایستگاه گاز شهرستان رشت شاهد افت فشار گاز و قطعی آن در برخی از محلات و مناطق شهرستان پارس‌آباد هستیم.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های مستمر تلاش می‌کنیم تا این وضعیت به حالت عادی برگردد و مسئولان قول دادند در اولین فرصت این تعمیرات را به انجام رسانده و در اوایل صبح دوشنبه امکان استفاده از گاز را برای اهالی فراهم کنند.

شیخ‌زاده خاطرنشان کرد: این قطعی گاز هر چند سبب اختلال در زندگی عادی شهروندان شده است اما تلاش می‌کنیم با توزیع گازهای مایع برخی از مشکلات را برطرف کنیم اما تعمیرات انجام شده خارج از توان ما است.

به گزارش فارس، رئیس اداره گاز پارس‌آباد همچنین از شهروندان خواست با توجه به وضعیت قطعی گاز در مصرف آن صرفه‌جویی کرده و از برخی مصارف بی‌رویه پرهیز کنند.

اما از شهرستان پارس‌آباد خبر می‌رسد با توجه به سرمای هوا در منطقه بسیاری از اهالی نسبت به قطعی گاز اعتراض کرده و گلایه‌های خود را به مسئولان امر اعلام کردند.

به دنبال این حادثه و با هدف جلوگیری از افت فشار گاز و قطعی آن با دستور فرماندار پارس‌آباد گاز ادارات و نهادهای این شهرستان در روزهای تعطیل قطع شده بود ولی همچنان با این تدابیر مردم برخی از محلات و مناطق پارس‌آباد روزهای سردی را پشت سر گذاشته و از فضای گرم بی‌بهره هستند.

مسئولان استان نیز در تلاش هستند تا امکان برقراری گاز برای اهالی شمال استان را مهیا کنند تا مشکل برخی از محلات پارس‌آباد که دچار قطعی گاز یا افت فشار گاز شدند، برطرف شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول