اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه:

مردم نگران مایحتاج زندگی خود نباشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: درانبارها و فروشگاه‌های استان کالاها و ارزاق عمومی وجود دارد ومردم نگران مایحتاج زندگی خود نباشند.

مردم نگران مایحتاج زندگی خود نباشند

به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه بهرام براری در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل تعزیرات حکومتی استان برگزار شد، با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی یک سازمان شبه قضایی است افزود: در بحث تنظیم بازار و اجرای سیاست‌های اقتصادی سازمان تعزیرات حکومتی؛ به نوعی بازوی دولت و دستگاه قضایی استان است.

وی با بیان اینکه نظارت سازمان تعزیرات در سه محور کالا و خدمات ،بهداشت دارو و درمان‌ومبارزه با قاچاق کالا و ارز است اضافه کرد: برای نظارت بهتر نیاز به همکاری بسیار نزدیک سازمان‌های نظارتی است.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اضافه کرد: در 9 ماه سال‌جاری 18 هزار و 958 فقره پرونده به شعب مختلف تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ارجا شده است که شعب این اداره کل تعداد 19 هزار و 399 فقره پرونده را رسیدگی کرده است.

وی تصریح کرد: میزان جریمه این پرونده‌ها بیش از بر 48 میلیارد ریال است که این جریمه نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی با اشاره به نوسانات قیمت سکه و دلار در بازار افزود: تعزیرات حکومتی برای جلوگیری از سوء‌استفاده دلالان در بازار حضور داشته و با هر گونه تخلف بر خورد خواهند کرد.

براری با بیان اینکه مردم نگران مایحتاج زندگی خود نباشند خاطر‌نشان کرد: در انبارها و فروشگاه‌های استان کالاها و ارزاق عمومی وجود دارد ومردم نگران نباشند.

وی اضافه کرد: اداره کل تعزیرات در بخش نظارت بر کالا و خدمات با تشکیل معاونتی که مسئولیت آن بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت  است و بر روند توزیع کالا و سایر خدمات نظارت می‌کند.

این معاونت با تشکیل کمیته‌ای با نام بازرسی مجمع امور صنفی توسط بازرسان خود بر‌روند توزیع کالا در بازار نظارت خواهد کرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف را به اداره کل تعزیرات حکومتی گزارش خواهند داد تا بر اساس قانون با آنها برخورد شود.

وی با بیان وظیفه جدید اداره کل تعزیرات حکومتی که از  سه ماه پیش فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است افزود: وظیفه جدید شامل بازرسی از نانوایی‌ها و نظارت بر تهیه و توزیع و نگه‌‌داری آرد و نان است که در این مدت با خبازی‌هایی متخلف برخورد شده است‌.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در پایان از مردم استان خواست که در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی یا کم فروشی با شماره تلفن‌های 124 و 8350006تماس بگیرند‌.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول