اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی شهرداری قم:

ناشران قمی در کشور نقش‌آفرینی کنند

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی شهرداری قم گفت: ناشران قمی می‌توانند مبلغان خوب دینی در حوزه کودک و نوجوانان در اقصی نقاط کشور باشند.

ناشران قمی در کشور نقش‌آفرینی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، علی حاجی‌رضا با اشاره به نخستین نمایشگاه کتاب تخصصی کودک و نوجوان اظهار داشت: با توجه به اینکه این نمایشگاه برای نخستین بار در این سطح برگزار می‌شود، مطمئناً کاستی‌ها و نواقصی دارد و در حد مطلوب و ایده‌آل نخواهد بود.

وی با ابراز خرسندی از نحوه استفاده از فضای نمایشگاه گفت: کار زیادی صورت گرفته و اگر این نمایشگاه به خوبی تبلیغ شود، خانواده‌ها استقبال خواهند کرد.

علی حاجی رضا خواستار معنویت بخشی به حوزه کودک شد و بیان کرد: برای اینکه جامعه سالمی داشته باشیم باید در حوزه انتشارات کودک در قم تلاش بیشتری داشته باشند تا محتوای کتاب‌های آنها به سراسر کشور عرضه شود.

وی تصریح کرد: ناشران قمی می‌توانند مبلغان خوب دینی در حوزه کودک و نوجوانان در اقصی نقاط کشور باشند.

مدیر روابط عمومی شهرداری قم با تاکید بر داشتن نگرش کودکانه به نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان ابراز داشت: در نمایشگاه کودک و نوجوان باید از نمادهای سمعی و بصری کودکانه استفاده کرد تا کودکان جذب محیط یا فضای نمایشگاه شوند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول