اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمان کشوری کیک بوکسینگ:

4رزمی کار کرمانشاهی خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: مسابقات قهرمانی کشور کیک بوکسینگ به مناسبت ایام الله دهه فجر در اصفهان برگزار شد و4 رزمی کار کرمانشاهی خوش درخشیدند.

4رزمی کار کرمانشاهی خوش درخشیدند

مهدی لطفی در گفت‌و‌گو با فارس در کرمانشاه اظهار کرد: ابوذر لرستانی در وزن 71 کیلوگرم با کسب مدال طلا نفراول، علی فتحی در وزن 54 کیلوگرم و سید فرشاد درکه در وزن 67 کیلو‌گرم هر کدام به تفکیک موفق به کسب مدال نقره شدند.

وی تصریح کرد : مرتضی اسعدی نیز در وزن 57 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز این رقابت‌ها شد.

دبیر هیئت‌های ورزش‌های رزمی  ادامه داد: غلامرضا طیبی و بهروز کرانی به عنوان مربی و قدرت‌الله کنعانی نیز به عنوان سرپرست،ا تیم کیک بوکسینگ کرمانشاه را همراهی کردند.

وی یادآور کرد: این مسابقات به مناسبت سی و سومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران از 18 الی 20 بهمن در استان اصفهان برگزار شد‌.

لطفی افزود: این تیم شامل 12 فایتر بودند که 4 نفر از آنها توانستند با قدرت تمام سکوی این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

وی با بیان اینکه کیک بوکسینگ کرمانشاه در طی چند سال اخیر  نتوانسته به چنین موفقیتی دست پیدا کند تصریح کرد: با توجه به اینکه اردوی تیمی کیک بوکسینگ کرمانشاه دیر برگزارشد اما  تیم کرمانشاه  نتیجه خوبی کسب کرد.

دبیرهیئت ورزش‌های رزمی اظهار کرد: این مسابقات‌، مسابقات کیک بوکسینگ فداراسیونی قهرمان کشوری بود که رزمی‌کاران ما توانستند نتیجه خوبی از آن کسب کنند.

وی در پایان از سید احسان احسانی رئیس هیئت ورزش‌های رزمی که نهایت تلاش خود را برای اعزام اعضای تیم انجا دادند تقدیر و تشکر کرد.    

گفتنی است‌: کیک بوکسینگ ورزشی رزمی است که در آن از ضربات دست ،پا، زانو و آرنج استفاده ی کنند ولی زدن حریفی که بر روی زمین افتاد ممنوع است و ریشه  این ورزش به 2هزار سال می رسد .

این رشته‌، ورزشی چند رگه است که در آن از روش‌های رشته‌های رزمی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول