اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان آذربایجان‌ شرقی خبر داد

25 بهمن معرفی نامزدهای اصولگرایان در آذربایجان‌‌شرقی‌

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان آذربایجان‌شرقی از نهایی شدن 14 نامزد اصولگرایان این استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود لیست نهایی نامزدهای این جبهه برای انتخابات مجلس نهم روز سه‌شنبه 25 بهمن معرفی شود.

25 بهمن معرفی نامزدهای اصولگرایان در آذربایجان‌‌شرقی‌

اصغر نعلبندپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز از نهایی شدن 14 نامزد اصولگرایان این استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود لیست نهایی نامزدهای این جبهه برای انتخابات مجلس نهم روز سه‌شنبه 25 بهمن معرفی شود.

 

دبیر جبهه متحد اصولگرایان آذربایجان‌ شرقی اظهار داشت: بررسی برای پنج نامزد دیگر برای استان ادامه دارد و لیست نهایی سه‌شنبه این هفته اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن نامزدهای اصولگرایان در لیست طی سه مرحله بررسی شده و می‌شود، گفت: برای معرفی شش نامزد برای شهر تبریز در مرحله اول 37 نامزد موردنظر بود که در مرحله دوم به 18 نفر رسیده و در حال حاضر از میان 14 نفر شش نامزد برای شهر تبریز معرفی خواهد شد.

نعلبندپور ادامه داد: برای 13 نماینده شهرهای استان آذربایجان‌شرقی نیز جبهه متحد اصولگرایان در مرحله نخست 40 نامزد را مدنظر داشت که در مرحله دوم به 29 نفر و در مرحله سوم به 18 نفر رسیده که از میان این نامزد 13 نامزد برای شهرهای استان معرفی خواهد شد.

وی همچنین اظهار کرد: جبهه متحد اصولگرایان برای 13حوزه انتخابی استان، نامزد معرفی خواهد کرد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان آذربایجان‌ شرقی تصریح کرد: تا این لحظه 14 نامزد برای 13حوزه انتخابیه استان مشخص شده و تا پایان روز دوشنبه 24 بهمن نیز شش نامزد دیگر انتخاب و روز سه‌شنبه این هفته لیست 19 نفره جبهه متحد اصولگرایان در استان آذربایجان‌شرقی اعلام خواهد شد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون مراحل مختلف و حساسی را از جریان لیبرال‌ها در اوائل انقلاب تا فتنه 88 پشت سر گذاشته و اکنون در آستانه مرحله حساس‌تری از این رخدادها یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان آذربایجان‌شرقی افزود: در چنین شرایطی اصلی‌ترین مورد برای اصولگرایان حرکت در مسیر قانون است و کسانی که وارد این عرصه شده‌اند باید بر اصل قانون پایبند باشند.

نعلبندپور، خطوط قرمز این جبهه را منتسب نبودن به جریان انحرافی، فتنه، فساد مالی و اصلاح‌طلبی عنوان کرد و گفت: در بررسی نامزدهای این جبهه در مرحله دوم صلاحیت فردی افراد از جمله اعتقادی،سیاسی و کارآمدی آنها مدنظر بوده است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در مرحله سوم و آخر بررسی‌ها، پارامترهای رای‌آوری و مقبولیت آنان نیز اضافه شده است.

نعلبندپور همچنین با بیان اینکه فهرست جبهه متحد با توجه به در برگرفتن همه سلایق اصولگرایی از جامعیت خوبی برخوردار است، گفت: با توجه به اینکه وجوه اشتراک زیادی با جبهه پایداری داریم، پیش‌بینی می‌شود در برخی موارد کاندیداها معرفی شده در استان آذربایجان‌شرقی مشترک باشد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: آنچه در انتخاب نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان مهم بود، معیارها و ملاک‌هایی چون ولایت‌مداری، تدین، کارآمدی، کلان‌نگری، تحول‌خواهی، عدالت‌خواهی، ساده‌زیستی، استکبارستیزی، ضدفساد بودن، ضدانحراف بودن و فتنه‌ستیز بودن است که تمام تلاش خود را باید برای عقلانیت، خدمت صادقانه، ساده‌زیستی، کار، تلاش و مجاهدت قرار دهند و مرزبندی با فتنه، فساد و انحراف داشته باشند.

وی افزود: رقیب اصلی اصولگرایان، نظام سلطه است که جریان فتنه و جریان انحرافی به‌عنوان پیاده‌نظام آنان می‌خواهند با جبهه انقلاب رقابت کنند در عین حال جریان فساد نیز در درون این دو جریان خواهان ماندن در قدرت و ضربه به کارآمدی نظام است از این رو در انتخاب نامزدها مرزبندی با این جریانات وابسته به نظام سلطه را به طور جدی مدنظر داشتیم.

نعلبندپور ادامه داد: برای تمام افرادی که به شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان معرفی شدند، صلاحیت فردی، کارآمدی و مقبولیت آنها مدنظر قرار می‌گیرد و براساس این امر هر کس امتیاز بیشتری داشت، در اولویت بوده و به فهرست ورود پیدا می‌کند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در جبهه متحد اصولگرایان، نگاه گروهی وجود ندارد بلکه نگاهی ضابطه‌گرا حاکم است و کارآمدی افراد را براساس معیارها ارزیابی می‌کنیم.

وی بار دیگر تاکید کرد: لیست این جبهه فقط در صورتی اعتبار دارد که از طرف دبیر جبهه اعلام شده باشد.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول