اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان خبر داد

اسامی لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان اسامی لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان در استان اصفهان را اعلام کرد.

اسامی لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان در دومین همایش جبهه متحد اصولگرایان  با بیان اینکه جبهه متحد اصولگرایان در استان اصفهان از 45 روز قبل کار خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: این جبهه با برگزاری 30 جلسه فشرده و بیش از 500 ساعت کار کارشناسی، روند شناسایی کاندیداهای اصولگرا ثبت‌نام کرده در حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان و داوطلب حضور در لیست جبهه متحد را طی کرد.

 قربانی با یادآوری این نکته که در سطح استان 70 نفر از داوطلبان اصولگرای حاضر در انتخابات استان اصفهان که می‌توانند در معرض انتخاب از سوی مردم قرار بگیرند، گزینش شدند، گفت: جبهه متحد اصولگرایان در استان اصفهان مصاحبه حضوری با حدود 50 نفر از این کاندیداها در 15 حوزه انتخابیه استان را انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان با هدف حضور حداکثری مردم و تحکیم وحدت بین تمام اصولگرایان تعیین شده است، ادامه داد: هم‌چنین تعیین این لیست با دخالت دادن نقطه نظرهای تمامی اصولگرایان در مرحله ارزیابی و انتخاب و با توجه ویژه به نظر روحانیت معظم و اصول مربوط به انتخاب که اصل اول آن انتخاب و معرفی افرادی است که بتوانند از عهده نمایندگی در مجلس شورای اسلامی برآیند، صورت گرفته است.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان با اشاره به اینکه لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان در استان اصفهان با مکانیسم نظرسنجی و در نظر گرفتن سابقه افراد برای 15 حوزه انتخابیه استان اصفهان تهیه شده است، گفت: این لیست به جبهه متحد اصولگرایان در تهران ارسال شده است.

وی در ارتباط با اسامی لیست جبهه متحد در شهر اصفهان بیان داشت: حجت‌الاسلام احمد سالک، مرتضی طلایی، حمید فولادگر، رسول حامدیان و عدنان زادهوش نامزدهای اصول‌گرای اصفهان برای حضور در رقابت انتخابات و کسب کرسی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

قربانی ادامه داد: سیدناصر موسوی ‌لارگانی در حوزه فلاورجان، بهروز جعفری در شهرستان سمیرم، حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد در حوزه انتخابیه اردستان، محمدرضا فقیهی در شهرستان نطنز، سیدمحمد ابطحی در شهرستان‌های خمینی‌شهر و درچه افراد حاضر در لیست نهایی جبهه متحد استان اصفهان برای انتخابات پیش رو هستند.

وی افزود: هم‌چنین در حوزه‌های انتخابیه کاشان و آران و بیدگل اصغر گران‌مایه‌پور، خوانسار و گلپایگان محمدابراهیم نکونام، شهرضا و دهاقان عوض حیدرپور و نائین و خور و بیابانک سیدحمیدرضا طباطبایی نمایندگان حاضر در لیست جبهه متحد استان اصفهان هستند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان گفت: بهمن محمدی در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر و چادگان، حمید سعادت در شهرهای نجف‌آباد و تیران و کرون، احمدعلی سلطانی در حوزه لنجان نمایندگان جبهه متحد استان اصفهان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: موضع این جبهه در حوزه‌های انتخابیه مبارکه و برخوار و میمه در حال حاضر سکوت بود و انتخاب برعهده مردم است.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول