اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام‎الله دهه فجر انجام شد

خانه‎دار شدن 32 مددجوی بهزیستی در مینودشت

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته وحدت و ایام‎الله دهه مبارک فجر 32 نفر از مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان مینودشت خانه‎دار شدند.

خانه‎دار شدن 32 مددجوی بهزیستی در مینودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مراسم افتتاح و بهره‌برداری از این 32 واحد ظهر امروز با حضور مدیر کل بهزیستی استان گلستان و مسئولان شهرستان مینودشت برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی استان گلستان در این مراسم خانه‎دار شدن افراد محروم و مستضعف جامعه به ویژه معلولان و جامعه هدف بهزیستی را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

حسین ایروانی اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی امام خمینی (ره) در مسیر ایجاد انقلاب اسلامی و استقرار حکومت اسلامی به جای حکومت فاسد پهلوی رسیدگی به همه اقشار جامعه به ویژه کسانی که توانائی کار کردن ندارند بوده است.

وی تصریح کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران تمامی سعی و تلاش خود را به کار گرفته‎اند تا پیرو خط امام، شهدا و رهبری باقی بمانند و اهداف از پیش تعیین شده نظام را تحقق ببخشند.

مدیر کل بهزیستی استان گلستان خاطر نشان کرد: بخشی از هزینه‎های مربوط به این واحدها توسط خود مددجویان تامین و درصد زیادی هم به واسطه همکاری بهزیستی تامین شده است و الباقی آن هم با کمک از تسهیلات بانکی تهیه شده است.

ایروانی اضافه کرد: هماهنگی‎هایی با ادارات بهزیستی شهرستان‎های مختلف صورت گرفته و برنامه‎ریزی‎هایی شده است تا در آینده‎ای نزدیک شاهد خانه‎دار شدن تعداد بیشتری از مددجویان و جامعه هدف بهزیستی در شهرستان‎های مختلف باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم قدرشناس با حضور گسترده و میلیونی در 22 بهمن ماه و انتخابات مجلس شورای اسلامی مسیر رو به جلو انقلاب را هموارتر سازند تا به مانند همیشه شاهد سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه جهان باشیم.

اضافه می‎شود همزمان با حضور مدیر کل بهزیستی استان گلستان در شهرستان مینودشت مرکز ترک اعتیاد میان‎مدت آوای بهشت ویژه مردان نیز در این منطقه افتتاح شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول