اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری کردستان خبر داد

مراسم ویژه مولودی‌خوانی بانوان در امامزاده پیرمحمد سنندج

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری استان کردستان گفت: به همت حوزه هنری مراسم ویژه مولودی‌خوانی بانوان توسط گروه مولودی‌خوانی بانوان الودود عصر امروز در محل امامزاده پیرمحمد سنندج برگزار می‌شود.

مراسم ویژه مولودی‌خوانی بانوان در امامزاده پیرمحمد سنندج

امین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: یکی از رمزهای پیروزی ملت ایران به فرمایش بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حفظ وحدت کلمه است و بهترین و زیباترین نمود این فرمایش در منطقه استان کردستان به عینه مشاهده می‌شود.

سرپرست حوزه هنری استان کردستان با دعوت از تمامی بانوان برای شرکت در این آیین معنوی، افزود: گرامیداشت ولادت حضرت رسول اکرم(ص)، سی‌وچهارمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و برگزاری مراسم مولودی‌خوانی ویژه منطقه کردستان از اهداف اولیه برگزاری این مراسم است.

وی افزود: در ایام پر خیر و برکت هفته وحدت و جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم همیشه در صحنه استان بسیار چشمگیر بوده و برادران شیعه و سنی دوش به دوش هم در راستای تقویت یکی از بنیان‌های اصلی نظام اسلامی و وحدت جامعه صحنه‌های زیبایی را خلق کرده‌اند.

مرادی افزود: در این مراسم گروه مولودی‌خوان الودود متشکل از بانوان مولودی‌خوان عضو حوزه هنری استان کردستان حول محور پیامبر عظیم الشأن (ص) به ذکر سجایای حضرت رسول (ص) خواهند پرداخت و ارادت خود را به ساحت مقدس آن پیام‌آور صلح و دوستی ابراز می‌دارند.

گفتنی است مولودی‌خوانی در مدح و ستایش رسول اکرم و خاندان آن حضرت از جمله مراسمات معنوی باشکوه در استان کردستان است که به آن اهتمام ویژه‌ای می‌شود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول