اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

نهضت مسکن‌دار شدن مددجویان و معلولان آغاز شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: نهضت تامین مسکن مددجویان و معلولان در راستای خانه‌دار کردن تمام محرومان آغاز شده است.

نهضت مسکن‌دار شدن مددجویان و معلولان آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، رویا احمدیان اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) دستاوردهای مطلوب و مهمی بجای مانده بطوری که امروزه شاهد شکوفا شدن و پرورش استعدادهای ناب جوانان این مرز و بوم در تمامی عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی در سطح جامعه هستیم.

احمدیان در کنار تحولات صورت گرفته در طی 33 سال گذشته به خدمات سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بعد از تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، سازمان بهزیستی کشور به همت شهید دکتر فیاض‌بخش بنیانگذار این سازمان به رهبری امام راحل تشکیل یافته و در راستای یاری‌رسانی به افراد درمانده، محروم و معلول خدمات مختلفی ارائه می‌کند به طوری که بعد از گذشت این سال‌ها شاهد نهضت خدمات‌رسانی به اقشار وسیع جامعه از افراد آسیب‌پذیر و محروم هستیم‌.

این مسئول به نهضت تامین مسکن مددجویان و معلولان نیز اشاره کرد و افزود: در راستای تامین مسکن معلولان و مددجویان به حول و قوه الهی گام‌های خوب و ارزنده‌ای از سوی سازمان برداشته شده، به طوری که دولت عدالت‌گستر نهم و دهم در یک اقدام ضربتی و سازنده سعی در خانه‌دار کردن کلیه افراد مددجو و محروم داشته است.

احمدیان ادامه داد: تمام تلاش و همت مسئولان در راستای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیعت با مقام عظمای ولایت برای تامین و رفع مشکلات و موانع تمام آحاد جامعه است که بهزیستی استان اردبیل نیز در کنار این فعالیت‌ها با تمام توان و با دراختیار داشتن نیروهای زبده و متخصص اقدامات تخصصی و به روز به جامعه هدف خود ارائه می‌کند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول