اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سقای‌بی‌ر‌یا:

شاهد انتخاباتی دشمن‌شکن خواهیم بود

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر سابق جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه اثر غیر مستقیم حضور مردم در پای صندوق‌های رای، تقویت اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: همین طور که امام خامنه‌ای اعلام فرمودند شاهد انتخاباتی دشمن شکن خواهیم بود.

شاهد انتخاباتی دشمن‌شکن خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام ناصر سقای بی‌ریا امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در گفت‌‌وگو با خبرنگاران در قم اظهار داشت: در جشن سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمام ملت ایران با هر سلیقه حضور داشتند و راهپیمایی امسال بسیار باشکوه و کم نظیر بود و ملت ایران بار دیگر برای دفاع از انقلاب به صحنه آمد.

وی با بیان اینکه ملت ایران امروز باشکوه‌تر از همیشه در صحنه حاضر شده‌اند، تصریح کرد: قطعا ملت با همین صلابت در روز 12 اسفند در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد.

رئیس دفتر سابق جامعه مدرسین با اشاره به اینکه حضور در انتخابات مجلس دو اثر مستقیم و غیر مستقیم دارد، خاطرنشان کرد: اثر مستقیم حضور مردم در انتخابات این است که مجلسی مقتدر تشکیل خواهد شد.

سقای بی‌ریا با تاکید بر اینکه اثر غیر مستقیم حضور مردم در پای صندوق های رای، تقویت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: همین طور که امام خامنه‌ای اعلام فرمودند و توقع دارند شاهد انتخاباتی دشمن شکن خواهیم بود.

وی بیان داشت: پیام حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن این است که انقلاب اسلامی را می‌خواهیم‌ و یاوه‌گویی‌های دشمنان تاثیری بر اراده ملت ندارد.

رئیس دفتر سابق جامعه مدرسین با اشاره به اینکه ملت ما حاضر هستند تحریم‌ها را تحمل کنند، اظهار کرد: این تحریم‌ها که ارزشی ندارد و ما تحریم‌های مشکل‌تر از این را در دوران دفاع مقدس تحمل کردیم.

سقای بی ریا با تاکید بر اینکه ملت ایران دست از دین و انقلاب بر نداشته است و این تحریم‌ها کارساز نخواهد بود، تصریح کرد: اگر امروز درب های ورودی کشومان را ببنیدیم قادر خواهیم بود روی پای خود بایستیم و کما اینکه در گذشته هم با وجود تحریم‌های شدید توانستیم بایستیم، دوام بیاوریم و حتی رشد کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در همه ابعاد جمهوری اسلامی مقتدرتر از گذشته در صحنه جهانی تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته خبرگزاری ها اعلام کردند تشکیل جبهه واحد اسلامی در دنیا وجود دارد زیرا می‌دانند جمهوری اسلامی در حال رشد و پیشرفت است و نقشه‌های دشمنان هیچ اثری نداشته است.

رئیس دفتر سابق جامعه مدرسین با اشاره به اینکه جوسازی دشمنان نظام جمهوری اسلامی امروز و با حضور کم نظیر و پرشکوه مردم در 22 بهمن شکسته شد، افزود: امروز جهشی به سوی جلو اتفاق افتاد و ان‌شاءالله جبهه امت اسلام با قدرت هرچه تمام‌تر در برابر استکبار تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول