اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر اطلاعات:

مردم ایران باج به کسی نمی‌دهند / حضور در انتخابات موازنه منطقه را به نفع ایران رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر اطلاعات ‌با اشاره به توطئه‌های دیرینه استکبار ‌علیه ایران گفت: 33 سال است که ‌علیه ایران قطعنامه صادر می‌شود اما مردم ایران باج به کسی نمی‌دهند.

مردم ایران باج به کسی نمی‌دهند / حضور در انتخابات موازنه منطقه را به نفع ایران رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، قائم مقام وزیر اطلاعات امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در شهرستان میاندرود با اشاره به نبود جایگاه رهبری مقتدر در انقلاب‌های منطقه، نقش رهبری امام خمینی(ره)در پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران را بی‌بدلیل عنوان کرد.

وی با اشاره به اسلام‌ستیزی، مبارزه با حجاب، مبارزه به روزه و توسل، اشغال ایران و دیگر اقدامات رضاخان در زمان حکومتش، این دوره 20ساله را بدترین دوره تاریخ کشور دانست.

قائم مقام وزیر اطلاعات، مردم شمال کشور را به خاطر ایستادگی که در برابر دست‌اندازی روس‌ها انجام دادند افتخاری بر تارک ایران در طول تاریخ دانست و ادامه داد: تمام نقاط ساحل و جنگل‌های شمال گواه این رشادت‌های مردمان این منطقه از کشور هستند.

این مقام ارشد اطلاعاتی، نقش مردم جنوب کشور را نیز در کنار مردم شمال در بیرون راندن تجاوز متجاوزان انگلیسی درخشان اعلام کرد.

وی با اشاره به شکست حرکت‌های ملی مردم در سال 1331 مهم‌ترین دلایل آن را اختلاف در بین جبهه خودی و کودتای ننگین آمریکا و انگلیس دانست و خاطرنشان کرد: در این زمان، دولت ملی به دلیل اشتباهات و کنار کشیدن مردم نافرجام ماند.

قائم مقام وزیر اطلاعات نهضت امام را نهضتی به میدان آمده به رهبری حوزه علمیه، منشور قرآن و حدیث دانست و افزود: امام خمینی در طول تبعید، اصول و تئوری‌های انقلاب را در قالب رساله ولایت فقیه و حکومت اسلامی تدوین کرد.

این مسئول با اشاره به تاثیرات تفکرات، اندیشه و منش امام خمینی بر ملت‌ها تصریح کرد: امام به کالبد اسلام روح دمید. به ملت ایران و دیگر ملت‌ها روح خودباوری و اعتماد به نفس بخشید.

*مردم ایران باج به کسی نمی‌دهند

این مقام اطلاعاتی با اشاره به توطئه‌های دیرینه استکبار بر علیه ایران گفت: 33سال است که ‌علیه ایران قطعنامه صادر می‌شود اما مردم ایران باج به کسی نمی‌دهند.

وی با شاره به تصدی مسئولیت خود در تاسیسات هسته‌ای افزود: غربی‌ها حتی یک آهن‌ربای ویژه و یک بلبرینگ را هم از ما دریغ کردند ولی ما توانستیم همان‌ها را در کشور بسازیم که این مسئله در بازدید البرادعی موجب ‌تعجب وی شده بود.

قائم مقام وزیر اطلاعات با اشاره به مسئله انتخابات کشور اضافه کرد: در شرایط فوق‌العاده حساسی هستیم و مشارکت حداکثری در انتخابات موازنه منطقه‌ای را به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد زد.

انتهای پیام‌/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول