اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انتشارات حدیث نینوا صورت گرفت

معرفی معصومین به کودکان به زبان شعر

خبرگزاری فارس: انتشارات حدیث نینوا با انتشار یک مجموعه 14 جلدی به معرفی ائمه(ع) به کودکان با زبان ساده و از طریق شعر اقدام کرده است.

معرفی معصومین به کودکان به زبان شعر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، انتشارات حدیث نینوا در نخستین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان استان قم بیش از 320 عنوان کتاب ارائه کرده است که بیش از 90 عنوان از این تعداد در سال 90 منتشر شده است.

این انتشارات علاوه بر کتاب، به ارائه انواع بازی‌ها و سرگرمی‌های فکری پرداخته که کارت‌های بازی، پازل‌های تخته‌ای، گردونه‌های آموزشی و کتاب‌های استوانه‌ای از جمله آنها هستند.

در این غرفه 36 عنوان پازل با استفاده از احادیث ائمه معصومین(ع) ارائه شده که می‌تواند وسیله مناسبی برای آشنا ساختن کودکان با کلام معصومین(ع) باشد.

مجموعه 12 جلدی از داستان‌های کودکی معصومین از جمله آثار این انتشارات است که با عنوان‌هایی مانند کودک بازیگوش، کودک خندان و ستاره پر نور به برقراری ارتباط میان دنیای کودکان با زندگی معصومین(ع) کمک می‌کند.

همچنین 14 جلد از مجموعه زندگی معصومین(ع) که با زبان شعر به معرفی ائمه(ع) برای کودکان پرداخته است، از دیگر کتب عرضه شده در این غرفه است.

از آثار دیگر مذهبی که برای کودکان منتشر شده می‌توان به مجموعه بوی سیب اشاره کرد که به زندگی امام حسین(ع) از کودکی و در دوران امامت تا حادثه کربلا می‌پردازد.

این مجموعه 12 جلدی توسط مهدی وحیدی‌صدر نوشته شده و طیبه توسلی آن را نگارگری کرده است.

مجموعه حکایت بوی یاس نیز به زندگی حضرت زهرا(س) مربوط می‌شود که نسیم بهشتی، بانوی کوچک، بانوی بانوان، بخشنده پاک و مرد نابینا از جمله عناوین آن است.

مجموعه کتب اصحاب باوفا نیز از دیگر محصولات عرضه شده در غرفه انتشارات حدیث نینوا است که به معرفی یاران امام علی(ع) می‌پردازد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول