اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون کودکان کردستان خبر داد

ارائه 1000 اثر از کودکان کردستانی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان گفت: در ایام دهه فجر نمایشگاهی از آثار مربیان و اعضای مراکز کانون استان کردستان با عنوان" از شکوه وحدت تا طلوع فجر" در محل مجتمع کانون سنندج برپا شد.

ارائه 1000 اثر از کودکان کردستانی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سهیلا شیخی صبح امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در سنندج، افزود: در این نمایشگاه بیش از یک‌هزار اثر نقاشی، کارت‌سازی، خوشنویسی، کتاب‌سازی، ادبی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

وی خاطر نشان ساخت: در بخش کتابسازی بیش از 100 اثر از مراکز کانون استان کردستان با موضوع پیامبر اسلام(ص) و دهه فجر در نمایشگاه شرکت داده شد که در بخش اعضا 5 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد و در بخش مربیان از آثار برتر تقدیر به عمل آمد.

شیخی در ادامه طراحی پوستر را از دیگر بخش‌های نمایشگاه عنوان کرد و گفت: مربیان هنری و ادبی و فرهنگی نیز از این بخش استقبال نموده و حضور پیدا کردند که از آثار برتر در پایان تقدیر به عمل آمد.

مسئول کمیته کودک و نوجوان افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با دستاوردها، فرهنگ، ارزش‌ها و هنجارهای انقلاب اسلامی و شناخت بیشتر آنها از زندگی رسول مکرم اسلام (ص) برگزار شده است.

شیخی اذعان داشت: کودکان و نوجوانان باید بدانند که انقلاب اسلامی به سادگی به دست نیامده است و انقلابی که با تلاش و سختی و توسط مردم و رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفته است به راحتی از دست نمی‌رود و ماندگار است.

وی مردمی بودن و آگاهی داشتن را لازمه انقلاب الهی دانست و بیان داشت: کودکان و نوجوانان ایرانی باید با خودباوری از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

شیخی نمایش و فروش کتاب و محصولات فرهنگی را از دیگر بخش‌های نمایشگاه "از شکوه وحدت تا طلوع فجر" در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نام برد که در طول دهه فجر انقلاب اسلامی برپا شد.

انتهای پیام/‌ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول