اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود وزش باد سرد

رفسنجانی‌ها حماسه 22 بهمن را ماندگار کردند

خبرگزاری فارس: با وجود وزش باد سرد مردم مقاوم و شهیدپرور رفسنجان حماسه 22 بهمن را ماندگار کردند.

رفسنجانی‌ها حماسه 22 بهمن را ماندگار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، 22 بهمن سال جاری پرشورتر از سال‌های گذشته در رفسنجان همزمان با سراسر ایران اسلامی برگزار شد.

امروز اقشار مختلف مردم اعم از بسیجیان، ‌اصناف، جامعه پزشکی، دانشجویان، دانش‌آموزان، ورزشکاران و دیگر مردم ولایی و متدین شهرستان در این آیین بزرگ شرکت کردند.

این شرکت و حضور مردم نشأت گرفته از بیداری بود که خود سال‌های قبل آن را در سایه ولی‌ٰ‌فقیه زمان، امام خمینی (ره) به دست آورده بودند.

گروه‌های موزیک و برنامه‌های رزمی ویژه گرامیداشت این روز بزرگ به حضور مردم گرما داد و حتی وزش باد نسبتا شدید آنها را از صحنه خارج نکرد، زیرا مردم آمدند تا دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنند و به دشمنان بگویند که ما هستیم و هرگز از پای نمی‌نشینیم.

حضور پیرمردها و پیرزن‌هایی که یادگاران آن دوران هستند نیز به چشم می‌خورد و آمده بودند به کفار بفهمانند از سال‌های دور در صحنه‌ هستند و تا پای جان می‌ایستند.

راهپیمایی 22 بهمن در رفسنجان از میدان علی‌بن‌ابیطالب (ع) تا میدان شهدا برگزار و در پایان قطعنامه توسط حجت‌الاسلام سید محمود حسینی قرائت شد.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول