اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قشقاوی در جمع مردم بابل/ 2 و پایانی

رشد اقتصادی ایران 2 برابر اروپا است/ با افزایش قیمت نفت مقابل تحریم می‌ایستیم

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه بر اساس اعلام صندوق بین المللی پول، در سال 2012 رشد اقتصادی ایران دو برابر اروپا است، درباره استراتژی ایران در مقابل تحریم گفت: غربی‌ها هر چه به قیمت کالاها در تحریم‌های خود بیفزایند ما نیز با افزایش قیمت نفت آن را جبران می‌کنیم.

رشد اقتصادی ایران 2 برابر اروپا است/ با افزایش قیمت نفت مقابل تحریم می‌ایستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسن قشقاوی امروز در مراسم یوم الله 22 بهمن در مصلی شهرستان بابل اظهار داشت: ایران در مقابل تحریم‌های دشمن تسلیم نشده و ایستادگی خواهیم کرد و غربی‌ها هر چه به قیمت کالاها در تحریم‌های خود بیفزایند ما نیز با افزایش قیمت نفت آن را جبران می‌کنیم.

وی افزود: صندوق بین‌المللی پول که تحت نفوذ صهیونیسم و در اختیار کشورهای غربی است رشد اقتصادی کشورهای اروپایی مثل آلمان در سال 2012 را یک درصد و بقیه کشورها را زیر یک درصد اعلام کرده، ولی اعلام کردند رشد اقتصادی ایران 3.5 درصد یعنی دو برابر اروپا خواهد بود و در چنین شرایط اقتصادی که با تحریم مواجه هستیم ایران جزء 17 کشور جهان از نظر حجم اقتصادی است.

قشقاوی تصریح کرد: آنچه دشمن به آن دل خوش کرده بود عدم مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود که توطئه‌های آنها نقش بر آب شد و حال به آمار غلط در انتخابات دل بسته تا جلوی مشارکت مردم در انتخابات را بگیرد.

این مسئول ابراز داشت: ملت ما همیشه در صحنه حاضر بوده، انسجام ملی خود را حفظ و قوی‌تر از همیشه در صحنه حضور خواهیم داشت.

معاون پارلمانی وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه وظیفه همه ما است که نسبت به نارسایی‌ها و مشکلات حساس باشیم، عنوان کرد: ولی از رسانه‌ها می‌خواهیم از شایعه‌پراکنی و تضعیف نظام و مسئولان نظام بپرهیزند.

قشقاوی خاطرنشان کرد: اساسی‌ترین حوزه آسیب‌پذیر حوزه فرهنگی است و شاهد اثرات سوء ماهواره در خانواده‌ها هستیم.

وی اذان داشت: باید دین اولین دغدغه ما باشد تا با رعایت موازین الهی از عنایت پروردگار بهره‌مند شویم و از تحریم‌ها و تهدیدات دشمن نترسیم چرا که آینده روشنی در انتظار کشور و ملت ما است.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول