اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان:

مردم در قدردانی از ارزش‌های انقلاب ثابت‌قدم هستند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گیلان: مردم در قدردانی از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ثابت‌قدم هستند.

مردم در قدردانی از ارزش‌های انقلاب ثابت‌قدم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام علی اسلامی‌نژاد ظهر امروز در جمع راهپیمایان این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که بعد از یک هزار و 400 سال به رهبری امام خمینی(ره) به ثمر نشست.

وی افزود: شکل‌گیری انقلاب اسلامی دل‌های مستضعفان عالم را به طرف ایران متصل کرد.

این مسئول بیان داشت: فرزندان این مرز و بوم به فناوری روز دنیا دسترسی یافته‌اند و این امر را پیامبر اسلام نوید داده بود.

وی به اهمیت کشور ایران در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: کشور ایران با استعدادهای سرشار و ملتی بزرگ و با سابقه کهن و ذخایر بی‌انتهای نفتی و معدنی در منطقه راهبردی و مشرف بر آبراه‌های حیاتی جهان صنعتی را در دست دارد.

اسلامی‌نژاد، با بیان اینکه در آیات قرآن مبارزه با ظلم نیز به آن تاکید شده است، ادامه داد: از دیگر خصوصیات مومنان این است که در مقابله با دشمنان آشتی‌ناپذیر هستند و برابر ظلم و کفر ایستادگی می‌کنند.

وی، با بیان اینکه تنها در رفاه و آسایش به دنبال اسلام نمی‌کردند، گفت: مومنان در سختی‌ها حضور می‌یابند و در راه خدا جهاد می‌کنند و هیچ ملامتی نمی‌تواند آنها را در راه الهی که انتخاب کرده‌اند دلسرد کند.

اسلامی‌نژاد، افزود: ملت ایران نمونه بارز و تفسیر این امر هستند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و امروز بعد از دهها سال همچنان استوار ایستاده‌اند.

وی، دو عامل را موجب عزت انقلاب دانست و گفت: صبر و قدردانی از دستاورها و ارزش‌ها انقلاب را در ادامه راهش ثابت قدم کرده است.

این مسئول، با بیان اینکه برگزاری راهپیمایی‌ها، در واقع راهپیمایی شکرگذاری به درگاه خداوند تبارک و تعالی است گفت: شکرگذاریم از اینکه خداوند متعال رهبری به ما عطا کرده که تمام افسون‌ها و سحرها را باطل و نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب می‌کند.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری با صلابت و پیام الهی و با حکمت‌هایی که بر زبان جاری می‌کند به دل‌های ملت ایران و مردم جهان گرمی می‌بخشد و به طرف قله پیشرفت هدایت می‌کند.

اسلامی‌نژاد با بیان اینکه حضور مردم در صحنه ثابت می‌کند که ذره‌ای از مسیر امام (ره) منحرف نشده‌ایم، یادآور شد: راه ما راه امام (ره) و هدف ما هدف امام (ره) است و ملت تلاش می‌کند تا راهی که امام (ره)تفسیر کرده را طی کنند.

وی، کسب قله‌های رفیع علمی را یکی از افتخارات انقلاب دانست و تصریح کرد: به برکت انقلاب بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی را خودمان تولید کرده‌ایم و توانسته‌ایم چرخه انرژی هسته‌ای را ثابت کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی شور ای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان، با بیان اینکه کشور ایران رگ حیاتی دنیای صنعتی را در دست دارد، خاطرنشان کرد: هیچ مستکبری نمی‌تواند به ما زور بگویید و در آن جا که جمهوری اسلامی حضور پیدا می‌کند، کج گاه کند.

وی، افزود: در سیاست خارجی یاور مستضعفان هستیم و به فرموده مقام معظم رهبری هرجایی که ملتی در برابر استکبار بایستد از آن ملت حمایت می‌کنیم.

اسلامی‌نژاد، امروز آمده‌ایم تا بگوییم همچنان بر مواضع امام (ره) تاکید می‌کنیم و پیشرفت‌های علمی را یکی پس از دیگری به دست می‌آوریم.

به گزارش فارس، امت خداجوی شهر رودبار راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن را از مسجد ولی عصر(عج) پایین بازار رودبار آغاز کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان در پایان با تجمع در مصلی امام خمینی(ره) با قرائت قطعنامه 22 بهمن راهپیمایی را به پایان بردند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول