اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صومعه‌سرا:

حضور با بصیرت مردم استخوان‌های مخالفان را خرد کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه صومعه‌سرا گفت: چرخ انقلاب اسلامی و حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن استخوان‌های تمام دشمنان و مخالفان نظام را خرد کرد.

حضور با بصیرت مردم استخوان‌های مخالفان را خرد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی ظهر امروز در جریان برپایی راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان، اظهار داشت: ملت ایران در تمام عرصه‌ها و زمینه‌ها پایدار به نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی با قدردانی از اتحاد، همبستگی و شکوه حضور ملت در این راهپیمایی، تصریح کرد: ملت ایران آزادی و شادابی خود را مدیون امام راحل و انقلاب اسلامی می‌داند و انقلاب نیز استواری خود را مرهون بصیرت این ملت همیشه در صحنه است.

امام جمعه صومعه‌سرا، به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به صورت همزمان در پنج منطقه این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: در تمام این مناطق حضور شهروندان نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران، جهان را با حضور و اتحاد خود متحیر کرده است، گفت: دشمنان از این تعجب و تحیر خود خفه و نابود می‌شوند.

صدیقی، ایران اسلامی را الگو و نماد برتر در جهان اسلام و حتی دیگر کشورها، عنوان کرد و بیان داشت: انقلاب و جمهوری اسلامی یک الگوی مناسب دینی و اسلامی برای دنیا به شمار می‌رود.

وی، به دفاع از هزاران شهر دنیا و 80 شهر آمریکا از انقلاب اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: این امر تداوم و عزت ایران اسلامی در جهان را نشان می‌دهد که این چنین جهانیان محصور و شیفته خود کرده است.

امام جمعه صومعه‌سرا، خواستار پاسداری و پایداری بیشتر ملت ایران از راه امام راحل و اهداف نظام جمهوری اسلامی شد و خاطرنشان کرد: اطاعت از رهبری لازمه تداوم و بقای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به فتنه‌انگیزی‌ها و ترفندهای نرم و سخت دشمنان نظام به ویژه در سال‌های اخیر، یادآور شد: دشمن هر چه در توان داشت برای ضربه به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی وارد کرده اما هرگز قادر به ضربه بر پیکره مستحکم و جوان آن نشده است.

صدیقی با تصریح بر اینکه سرکوبی حکومت چهار قدرت دنیا مرهون تقلید از انقلاب اسلامی است، افزود: امیدواریم روزی شاهد فروپاشی کامل نظام حاکم در آمریکا باشیم.

وی دین ستیزی، آزادی ستیزی، اخلاق ستیزی و حرمت‌شکنی را از جمله عوامل اصلی وقوع انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شاه ملت را در حصار ظلم، زور و ستم خود محصور کرده بود و خواسته‌های خود را بر ملت تحمیل می‌کرد.

امام جمعه صومعه‌سرا، خون شهیدان را حافظ این انقلاب دانست و یادآور شد: حکومت اسلامی با بصیرت و آگاهی ملت روزی به صاحب زمان (عج) تقدیم می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای ارزش‌ها و باورهای مقدس برای رفاه و آرامش ملت است، گفت: همواره این ارزش و باورها زنده و باقی می‌ماند.

صدیقی با اشاره به ولایی بودن ملت و انقلاب اسلامی در طول 33 سال از عمر با برکت آن، اظهار داشت: چرخ انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی ملت در حرکت است و استخوان تمام دشمنان و مخالفان نظام را خرد می‌کند.

وی حضور باشکوه ملت در راهپیمایی امروز را درسی بزرگ برای مردم داخل و خارج از کشور دانست و ابراز داشت: این حضور نشانه شادابی و صلابت ملت ایران است.

امام جمعه صومعه‌سرا در آستانه فرارسیدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ملت آگاه باشد که دشمن با تهدیدها، ترورها و تحریم‌ها خواهان خدشه در انتخابات و تفرقه بین ملت است. این که چه کسی به عنوان نمایندگان ملت در کرسی‌های مجلس حضور می‌یابند مهم است اما حضور شکوهمند و حداکثری ملت در پای صندوق‌های رٱی و کور کردن چشمان ناپاک دشمنان مهم است.

به گزارش فارس، راهپیمایی امروز در پنج منطقه صومعه‌سرا با حضور باشکوه و بی‌سابقه اقشار مختلف دانش‌آموز، دانشجو، مشاغل غیر دولتی و دولتی و مسئولان و مدیران این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول