اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

اوباما با ارسال نامه به رهبر انقلاب محترمانه گفت غلط کردم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اوباما با فرستادن نامه به محضر رهبر انقلاب محترمانه گفت" غلط کردم "

اوباما با ارسال نامه به رهبر انقلاب محترمانه گفت غلط کردم

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یونس امیری در جمع راهپیمایان 22 بهمن در گچساران با تبریک میلاد نبی اکرم پیامبر جهان بشریت و امام صادق(ع) و تولد 33 ساله انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: یوم‌الله 22 بهمن دست انتقام حق از آستین مردم مسلمان و مبارز ایران بیرون آمد و با غلبه بر دشمن، نصرت و اعجاز آفرید.

* 22 بهمن ریشه استکبار را از ایران قطع کرد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: 22 بهمن روزی بود که ریشه ظلم، استکبار و استبداد به فضل الهی از سرزمین افتخارآفرین ایران قطع شد.

امیری ابراز داشت: انقلاب اسلامی به رهبری مردی بزرگ که نور پیامبر و امامان در چهره ایشان می‌درخشید خلق شد و ریشه ظلم و فساد را قطع کرد.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به لطف و عنایت خداوند تحولی بزرگ در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و نظامی در کشور به وجود آمد.

امیری با اشاره به تأثیرات انقلاب اسلامی ایران در جهان بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران موج اسلام‌خواهی را تا عمق مرزهای دشمن صادر کرده است.

* فرهنگ غنی اسلام در سراسر جهان می‌درخشد

مقام عالی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز بیداری اسلامی الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران در تمام مرزهای بلوک شرق و غرب تا کنار کاخ سفید نفوذ کرده است.

امیری ابراز داشت: نور اسلام سراسر جهان را در بر گرفته است و فرهنگ اسلام به عنوان فرهنگی غنی در میان جهانیان می‌درخشد.

وی افزود: امروز اسلام به عنوان یک دین و مذهب غنی مورد استقبال همه ادیان قرار گرفته است و دشمنان اسلام نگران نفوذ و گسترش هر چه بیشتر اسلام در میان آزادی‌خواهان هستند.

امیری پیام خیزش‌های برگرفته از اسلام و انقلاب اسلامی ایران در کشورهای جهان را ایستادگی و عدم اطاعت از دستورات استکبار و استعمار گران عنوان کرد.

وی یادآور شد: به برکت اسلام و انقلاب اسلامی ایران و با بصیرتی که امام راحل به مسلمانان و مردم جهان بخشید، دیگر کسی سلطه استکبار را نمی‌پذیرد.

این مقام مسئول در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نامه رئیس‌ جمهور امریکا به رهبر معظم انقلاب بیان داشت: این نامه از طرف رئیس جمهور امریکا به واسطه رئیس جمهور کشورهای ترکیه، عراق و سوئیس به عنوان حافظ منافع امریکا در ایران به دست مقام معظم رهبری رسید.

امیری با بیان محتوا و متن نامه رئیس جمهور امریکا به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: با توجه به تهدیدات اخیر امریکا برای تحریم نفت و عکس‌العمل هوشمندانه ایران اسلامی در اعلام بستن تنگه هرمز این نامه که حاوی نگرانی‌های امریکا از بستن تنگه هرمز بود به ایران ارسال شد.

وی تصریح کرد: اوباما محترمانه گفت " غلط کردم " و این همان حرفی بود که امام راحل گفتند که " امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند".

* فرهنگ غنی ایران اسلامی جهان را به تغییر و تحول واداشته است

سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: اوباما اعلام کرد که اطمینان می‌دهیم هیچ برخورد خصمانه‌ای با ایران نخواهیم داشت اما می‌خواهیم حرف از بستن تنگه هرمز نزنید تا قیمت نفت بالا نرود و اقتصاد بیمار امریکا و غرب نابود نشود.

امیری ابراز داشت: مذاکره بدون پیش شرط و مستقیم در هر نقطه‌ای که ایران اسلامی خواهان آن باشد موضوع دیگر نامه اوباما به رهبر معظم انقلاب بود.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی، امریکا و اروپایی‌‌ها برای ورود به ایران حق توحش دریافت می‌کردند و مردم ایران را وحشی می‌خواندند، ادامه داد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای فرهنگی غنی هستیم که دنیا را به تغییر و تحول واداشته است.

امیری ابراز داشت: کشورهای استکباری در  عرصه سیاسی همه اختیارات را از رژیم ستمشاهی پهلوی گرفته بودند به گونه‌ای که شاه مخلوع هیچ اختیاری در اجرای قانون تحمیلی بلژیکی استکبار هم از خود نداشت.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را موهبتی الهی دانست و افزود: امروز پس از گذشت 33 سال از عمر با برکت نظام اسلامی هیچ‌گونه تغییری در مسیر انقلابی امام راحل صورت نگرفته است.

این مقام عالی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هدف امام راحل و انقلاب اسلامی ایران را حمایت از مستضعفان جهان عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون در خدمت مستضعفان جهان و جنگ با مستکبران بوده است.

امیری تصریح کرد: در موضوع اقتصادی امروز تمام منابع و ذخایر ایران اسلامی در خدمت مردم ایران و مستضعفان جهان است.

وی با مقایسه ایران قبل و بعد از انقلاب در عرصه‌های مختلف بیان داشت: در عرصه علمی قبل از انقلاب بالاترین مدرک دیپلم بود در حالی که امروز به برکت وجود نظام اسلامی بیش از 28 هزار مرکز علمی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

امیری افزود: ایران با داشتن افزون بر 53 هزار دانشجو صاحب دانش هسته‌ای، نانو، سلول‌های بنیادین، مقام‌های تک رقمی در تولید داروهای پزشکی و دانش فضایی و نظامی است.

وی گفت: قبل از انقلاب توان و جرأت تولید یک فشنگ را نداشتیم در حالی که امروز به برکت وجود این نظام الهی دارای ده‌ها نوع سامانه موشکی هستیم.

امیری با بیان اینکه امروز در دورترین نقاط کهگیلویه و بویراحمد در جایی که فقط دو خانه وجود دارد هشت ستون برق احداث شده است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز در سطح دنیا دارای اقتدار، عزت و بالندگی بوده و همچنان در عرصه‌های مختلف در جهان می‌درخشد.

* غول‌های اقتصادی دنیا در برابر انقلاب اسلامی ایران حرفی برای گفتن ندارند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد 33 سال جنگ روانی دشمن را در قالب تحریم و تهدید بی‌اثر دانست و بیان داشت: حضور همیشگی، قاطع و انقلابی مردم ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار و عوامل داخلی و خود فریفته آن‌ها بود و این حضور ناامید کننده دشمنان است.

امیری ابراز داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی غول‌های اقتصادی دنیا حرفی برای گفتن ندارند و بحران اقتصادی اروپا و آمریکا نشانه این موضوع است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی دارای عزت، افتخار و اقتدار در جهان است و ایران اسلامی چون نگین انگشتری در سراسر جهان می‌درخشد.

امیری یادآور شد: ایران اسلامی دارای تجهیزات و امادگی خوبی در سطح کشور برای دفاع از ایران اسلامی در هر جایی است.

وی  تصریح کرد: در صورت کوچک‌ترین تعرضی از طرف دشمنان نظام استخوان‌های دشمن چنان شکسته می‌شود که روح اجدادشان صدای شکسته شدن استخوان‌هایشان را بشنوند.

امیری راهبرد دشمن در انتخابات پیش‌رو را در سه موضوع خلاصه کرد و عنوان داشت: راهبرد اول دشمن تلاش از راه تبلیغات برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است.

* ناامن کردن فضای انتخابات راهبرد دشمن علیه ملت ایران است

این مقام نظامی در کهگیلویه و بویراحمد ناامن کردن فضای انتخابات را دومین راهبرد دشمن علیه ملت ایران دانست و افزود: تلاش برای ایجاد مجلسی ناکارآمد و سست عنصر در راستای هم سویی با اهداف استکبار سومین راهبرد دشمن در حوزه انتخابات است.

امیری با طرح سئوالی که پاسخ رهبر و ملت ایران در برابر راهبردهای دشمن چیست، ابراز داشت: حضور حداکثری، پرشور و پرنشاط مردم در پای صندوق‌های رأی پاسخ رهبر فرزانه انقلاب و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به دنیای استکبار است.

وی نمایندگان در راه ولایت، حافظ منافع ملت و ایران اسلامی، دلسوز و مردمی را از خصوصیات نمایندگان انقلابی دانست و تأکید کرد: مقام معظم رهبری مانند امام راحل آیت‌الله مدرس را الگوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار داده است.

امیری یادآور شد: دشمن دنبال انتخاباتی بر اساس قوم‌گرایی است و مردم با بصیرت ایران باید با بصیرت، آگاهی برای حفظ اسلام و ایران اسلامی بر اساس تعقل و حفظ منافع کشور در انتخابات شرکت کنند.

وی با تحلیل انقلا‌ب‌های به وجود آمده در منطقه و تشریح دلایل به ثمر ننشستن این انقلاب‌ها گفت: نبودن رهبری مانند امام راحل در مدیریت و رهبری این انقلاب‌ها مهم‌ترین دلیل به ثمر ننشستن این خیزش‌ها است.

به گزارش فارس پس از سخنرانی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، قطعنامه 10 ماده‌ای راهپیمایی 22 بهمن قرائت شد که راهپیمایان گچسارانی با شعارهای الله‌اکبر و مرگ بر امریکا این قطعنامه را تأیید کردند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول