اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

انقلاب اسلامی زنگ خطر را برای جبهه شیطان به صدا درآورده است

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: انقلاب اسلامی با تشکیل جبهه پایداری علیه صهیونیسم، زنگ خطر را برای جبهه شیطان به صدا درآورده است.

انقلاب اسلامی زنگ خطر را برای جبهه شیطان به صدا درآورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، عبدالرسول زراع ظهر امروز به مناسبت 22 بهمن در جمع مردم شهر اهرم ضمن تبریک این روز فرخنده از حضور پرشور مردم تقدیر کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تحولی شگرف و تاریخ ساز را همه عرصه‌‌های داخلی، منطقه ای و جهانی به بار آورد که با گذشته سه دهه از آن نتایج و تأثیرات آن روز به روز آشکارتر می‌گردد.

وی افزود: در عرصه داخلی، کشور تمدن ساز ایران، پس از قرن‌ها از زیر یوغ ظلم و استبداد حکام خودباخته و خودفروخته و چپاول شرق و غرب بیرون آمد و با استقرار نظامی اسلامی مبتنی بر ارزش‌ها و باورهای دینی و فرهنگی روزگاری نوید بخش را آغاز کرد.

زارع به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه دو هفته گذشته تهران اشاره کرد و یادآور شد: استقلال همه جانبه، آزادی، عزت ملی، حاکم شدن روحیه اعتماد به نفس ملی و تبدیل شدن ملت ایران، از ملتی منزوی و بی نقش در مسایل، به ملتی آگاه و دارای تحلیل سیاسی و تأثیر گذار در مسایل کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بوده است.

وی همچنین پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور به ویژه در سال‌های اخیر با تلاش دولت خدمت‌گزار را از دیگر دستاوردهای قابل لمس کشور در عرصه داخلی ذکر کرد.

فرماندار تنگستان به تبیین نقش انقلاب اسلامی در عرصه منطقه‌ای پرداخت و بیان کرد: از همان سال‌های آغازین پیروزی انقلاب، تشکیل گروه‌های مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین با الگوگیری از انقلاب ایران، زنگ خطر برای جبهه شیطان به صدا در آمد و ایران اسلامی طلایه‌دار این جبهه پایداری علیه صهیونیسم شد.

وی جنبش‌های بیداری اخیر در کشورهایی اسلامی را ناشی از تأثیرات انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: جنبش‌های اخیر سبب شده یکی پس از دیگری حکام و سران خودفروخته منطقه که دست در دست آمریکای جنایتکار به شدت از صهیونیست‌ها حمایت می‌کردند به زیر کشیده شوند و حلقه‌های محاصره اسرائیل غاصب تنگ‌تر شود.

زارع از تأثیرات انقلاب اسلامی در عرصه جهانی نیز سخن گفت و یادآور شد: انقلاب اسلامی با وجود توطئه‌ها و دسیسه‌های خارجی به کانون اصلی الهام بخشی آزادی‌خواهان خداجوی و ملل مستضعف جهان تبدیل گردیده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی که فریاد آزادی بشریت را سر داده بود به سرعت در قلب ملل مستضعف جهان در آفریقا و آمریکای مرکزی جا نمود و پس از گذشت سه دهه به اروپا و آمریکا رسیده است.

فرماندار تنگستان دشمنان انقلاب اسلامی را در مقابل عظمت ملت اسلامی ایران ضعیف خواند و عنوان کرد: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و نفوذ و تأثیرات سریع و گسترده آن در عرصه های منطقه‌ای و جهانی، دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه قدرت‌های استکباری را به شدت نگران کرده و آن‌ها را واداشته تا با انواع دسیسه‌ها و توطئه‌ها راه پیشرفت و ترقی ایران را سد کنند.

وی به علل دور جدید تحریم‌ها و توطئه‌های غرب علیه ایران اشاره و خاطرنشان کرد: اینک نیز که در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خسته کردن و دلسرد کردن ملت بی باک ایران دور تازه‌ای از تحریم‌ها و توطئه‌ها را علیه ایران آغاز کرده‌اند، اما این ملت همواره در شرایط سخت و با درک و شناخت حقیقی از تحولات جهانی، تلاش‌های شیطانی جبهه باطل را خنثی خواهد کرد.

زارع اضافه کرد: مردم با حضور فعالانه و گسترده در انتخابات بار دیگر دشمن را ناکام خواهد گذاشت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان قسم خورده این نظام خواهد کشید.

وی در بخش پایانی سخنان خود به تشریح برنامه‌های عمرانی و فرهنگی انجام گرفته دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان تنگستان پرداخت و گفت: در دهه فجر امسال بیش از 100 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و 14 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی شده است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول