اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:

اوباما با ژست‌های جدید برای خروج از بحران تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با اشاره به ژست‌های جدید رئیس جمهور آمریکا گفت: ادبیات استکبار تغییر نکرده و اوباما با ژست‌های جدید همچون نوشتن نامه به مقام معظم رهبری و خروج نیروهای آمریکایی از عراق به دنبال خروج از وضعیت بحرانی خودش است.

اوباما با ژست‌های جدید برای خروج از بحران تلاش می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد شامگاه یکشنبه در همایش شهرداران استان تهران که در باقرشهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به موقعیت ایران اسلامی در جهان اظهار داشت: به فضل خدا ایران اسلامی به برکت خون شهدا در مسیر حرکت خود با اقتدار در برابر همه توطئه‌های دشمنان ایستاده و استکبار جهانی در همه مقاطع با شکست روبرو شده است.

فرماندار شهرستان ری اظهار داشت: امروز ایران اسلامی موقعیت خوبی را در دنیا دارد و ادبیات نظام سیاسی انقلاب اسلامی با ادبیات استکباری خیلی متفاوت بوده و امروز به برکت همین اهداف و اندیشه‌های امام و انقلاب شاهد تاثیرگذاری جمهوری اسلامی و الگوگیری کشورهای مختلف از ایران اسلامی است.

وی با اشاره به ژست‌های جدید رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است ادبیات استکبار تغییر نکرده است و اوباما با ژست‌های جدید همچون نوشتن نامه به مقام معظم رهبری، خروج نیروهای آمریکایی از عراق و  ... به دنبال خروج از وضعیت بحرانی خودش است و امروز همه دنیا می‌دانند که این کشور تا جایی که بتواند به دنبال اشغالگری و کسب منافع برای خود است.

باقرنژاد با اشاره به توطئه‌های استکبار علیه ایران اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن در یک برهه اقدام به تهدید کرد اما ملت ایران به این حرف‌ها توجه نکردند و ایران اسلامی راه خودش را می‌رود و هنگامی که دیدند این توطئه کارساز نیست امروز از حربه تحریم می‌خواهند استفاده کنند و باید توجه داشته باشند ملت ایران به این توطئه آنها نیز هیچ توجهی نمی‌کند.

فرماندار شهرستان ری تاکید کرد: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی به برکت اسلام تاکنون توانسته‌اند در شرایط سختی که دشمنان ایجاد کرده‌اند، سربلند و پیروز باشند و امروز شاهد این هستیم که کشور در شرایط خوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: تحریم‌ها و تهدیدات در 32 سال انقلاب وجود داشته، ولی ایران اسلامی مسیر رشد و توسعه را با قدرت طی کرده که نمونه بارز آن ورود ایران به باشگاه هسته‌ای است و امروز تهدیدها به تحریم‌ها و ترور دانشمندان هسته‌ای تبدیل شده، اما دشمنان این کشور باید بدانند که با تحریم و ترور کاری از پیش نبرده و خودشان را رسواتر می‌کنند.

باقرنژاد خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا در بهترین نقطه عزت و سربلندی قرار دارد و دشمنان با ترور دانشمندان نمی‌توانند خللی در به‌دست آوردن دانش هسته‌ای ایران ایجاد کنند و مردم ما در این 32 سال گذشته توانستند در تمام عرصه‌های مختلف حضور چشمگیری داشته و با تمام سختی‌ها هرگز به دشمنان اجازه نمی‌دهند کوچک‌ترین خللی در پیشرفت جمهوری اسلامی ایران ایجاد شود.

این گزارش حاکی است، همایش شهرداران استان تهران روز یکشنبه با حضور محمدرضا محمودی معاون فنی و عمرانی استاندار تهران و شهرداران 40 شهر این استان در سالن همایش عطر یاس باقرشهر برگزار شد.

همایش شهرداران شهرهای استان تهران به صورت ماهانه با هدف برطرف کردن مشکلات، ارائه راهکارها و پیشنهادات و تصویب مصوبات جدید برگزار می‌شود و همایش این ماه نیز با توجه به در پیش بودن سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در باقرشهر از توابع شهرستان ری برگزار شد.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول