اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه گلپایگان:

سخنان اوباما از بی‌تدبیری اوست

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: سخنان اوباما از بی‌تدبیری اوست و اتفاقاتی که در آمریکا روی می‌دهد، نتیجه پیروی و تبعیت از صهیونیست‌هاست.

سخنان اوباما از بی‌تدبیری اوست
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی ظهر امروز در نماز سیاسی عبادی این هفته گلپایگان، بیان داشت: رئیس جمهور آمریکا در نطق اخیر خود با فرافکنی ایران را به مسائلی متهم کرد و چشمش را بر روی حوادث روز دنیا بست.
وی با اشاره به اینکه باراک اوباما ادعا دارد که پول مالیات آمریکا را خرج جنگ عراق نمی‌کند، افزود: دولت آمریکا باید دست از جنگ‌افروزی و کشتار ملت‌ها بردارد و به فکر مردم کشور خودش باشد.
نماینده ولی‌فقیه در شهرستان گلپایگان ادامه داد: در خلال جنگ عراق و آمریکا 3 هزار سرباز آمریکایی در عراق کشته شدند و این جنگ هزاران میلیارد دلار برای آمریکا هزینه در برداشت، اما هنوز هم دست بردار نیستند و رد پای آمریکایی‌ها را می‌توان در ترورها و بمب‌گذاری‌هایی که در عراق صورت می‌گیرد، مشاهده کرد.
وی در ادامه به منافقینی که در کشور عراق حضور دارند، اشاره کرد و گفت: عراقی‌ها قصد اخراج این منافقین مفلوک را از کشورشان دارند، اما هیچ کشوری در دنیا حاضر نیست که آنها را بپذیرد.
اسماعیلی سخنان اوباما را از بی‌تدبیری‌اش عنوان کرد و افزود: تبعیت مسئولان آمریکا از صهیونیست‌ها آنها را به این روز دچار کرده و اتفاق‌هایی که در آمریکا روی می‌دهد نتیجه پیروی و تبعیت از صهیونیست‌هاست.
وی با تاکید بر اینکه دوران آقایی دنیا برای آمریکا به خط آخر نزدیک شده است، تصریح کرد: کسانی می‌توانند بر دنیا حاکمیت کنند که حق مظلوم را از ظالم بگیرند و در قبال ظلم و مظلوم بی‌تفاوت و ساکت نمانند.
امام جمعه گلپایگان تاکید کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی باید منتظر روزهای بدتر از این هم باشند، چرا که شرایطی که به آن مبتلا شده‌اند، نتیجه ریختن خون مظلومان است.
وی در ادامه به شهادت امام حسن عسگری(ع) و آغاز امامت امام عصر(عج) اشاره کرد و بیان داشت: امام زمان(عج) بر تمام رفتار و گفتار ما نظارت دارد و ما باید با عملکرد درست حضرت را از خود راضی و خشنود نگه داریم.
نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان اظهار داشت: با کمال تأسف امسال در شهرستان از نعمت ریزش نزولات آسمانی محروم بوده‌ایم و بنا به درخواست مردم روز پنجشنبه 13 بهمن‌ماه ساعت 3:30 عصر هم‌زمان با آغازین روز امامت امام زمان(عج) و در جوار گلزار شهدا و مقبره مرجع عالم تشیع آیت‌الله علی صافی نماز باران خوانده می‌شود.
اسماعیلی بیان داشت: در این روز دست نیاز به سوی پروردگار متعال دراز می‌کنیم و از او می‌خواهیم که باران رحمتش را بر ما نازل بفرماید و همه بیابان‌ها و دشت‌ها از بارش باران سیراب شوند و مستحب است در سه روز قبل از نماز باران روزه مستحبی گرفته شود.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول