اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

حضور گسترده مردم تیری به قلب دشمن زد

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تیری به قلب دشمن زد و او را در اوج ناامیدی زبون کرد.

حضور گسترده مردم تیری به قلب دشمن زد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مهدی سعادتی ظهر امروز در اجتماع عظیم مردم این شهر با قدردانی از حضور حماسه‌ای مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: سلام و درود بر گام‌هایی که دشمنان را ناامید کردند.

وی، افزود: در سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم هنوز در خط مقدم انقلاب هستند و قدر نعمت ولایت و اسلام را خوب می‌دانند.

استاندار گیلان، با اشاره به اتحاد و انسجام مردم، اذعان داشت: این اتحاد و انسجام تیری به قلب دشمنان زد و دشمن در اوج ناامیدی زبون شد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از بی‌تاثیر بودن تحریم‌ها دارد، تصریح کرد: این حضور نشان می‌دهد که تهدیدهای دشمن کارایی نداشته است.

سعادتی خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه هزاران پیام دارد و دشمنان انقلاب و نظام شاهد همین حضور در انتخابات 12 اسفند می‌شوند.

امروز مردم رشت با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با سر دادن شعارهای «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا» و... حمایت خود را از نظام و انقلاب و رهبری اعلام کردند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول