اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

مردم طی 33 سال گذشته همواره حامی ولایت بودند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: مردم ایران طی 33 سال گذشته حتی یک گام از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی خود عقب‌نشینی نکرده و همواره حامی اسلام و ولایت بوده‌اند.

مردم طی 33 سال گذشته همواره حامی ولایت بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری پیش از ظهر امروز در راهپیمایی 22 بهمن ماه در جمع مردم شهرستان جیرفت، 22 بهمن ماه‌ را دو روی یک سکه ذکر کرد و اظهار داشت: روی اول این سکه سقوط ستمگران و طاغوتیان است.

وی با بیان اینکه پیش از سقوط حکومت طاغوت استقرار جمهوری اسلامی ممکن نبود، افزود: برای این امر ابتدا باید جبهه‌های ضد مردمی زدوده می‌شد و رژیم کفر از بین می‌رفت.  

عسکری تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم سقوط ستمگران و یاری مؤمنان را برای مردم به عنوان دو قانون حتمی و تغییرناپذیر الهی عنوان می‌کند.

وی ابراز داشت: از آنجا که ملت ایران مردمی مؤمن، موحد و حق‌طلب بودند، خداوند این وعده حقیقی خود را محقق و نظام مقدس جمهوری اسلامی را جایگزین رژیم شاهنشاهی کرد.

عسکری بیان داشت: در 22 بهمن ماه تمام عوامل برای قدرت ستمشاهی فراهم بود و امریکا نیز به دنبال حفظ حکومت طاغوتیان بود، اما خداوند ملت سرافراز و از جان گذشته ایران را هدایت و یاری کرد و سرانجام به پیروزی رساند‌.

وی گفت: طی 33 سالی که از پیروزی انقلاب ایران می‌گذرد، مستکبران غرب و شرق تمام نیروها و امکانات خود را متحد کردند تا نظام اسلامی را از پای درآورند.

عسکری عنوان کرد: تا زمانی که ملت مسلمان ایران در راه احیای دستورات الهی در میدان حضور داشته و در مقام جانفشانی در راستای حفظ احکام نورانی اسلام باشند، خداوند همواره یار و همراه آنان است.

وی اذعان داشت: این ملت از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هشت سال جنگ تحمیلی، انواع تحریم‌ها و توطئه‌ها و هجمه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی فراوانی را با سربلندی و سلامت پشت سر گذاشته است.

عسکری با اشاره به عوامل پیروزی ملت‌ها که در قرآن مجید ذکر شده است، خاطرنشان کرد: صبر و شکیبایی، استقامت و استواری و مقابله با ظلم و جور از جمله این عوامل هستند.

امام جمعه جیرفت اظهار داشت: ملت ایران همواره در برابر تهدیدها و توطئه‌های دشمنان و فتنه‌گران استقامت و پایداری کردند که آن‌ها تاکنون موفق نشدند، کمترین آسیبی به آین نظام برسانند.

وی افزود: امروز مردم مسلمان ایران همزمان با تمام جهان اسلام که با الهام از انقلاب ایران قیام کردند با مشت‌های گره خورده، خود به تمام استعمارگران عالم نشان دادند که آن‌ها آرزوی سلطه خود بر دنیا را به گور می‌برند.

عسکری تصریح کرد: مردم ایران طی 33 سال گذشته حتی یک گام از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی خود عقب‌نشینی نکرده و همواره حامی اسلام و ولایت بوده‌اند.

وی روی دیگر این سکه را شکست استعمارگران و استکبار جهانی دانست و ابراز داشت: خداوند در قرآن کریم نیز سرنوشت ظالمان و طاغوتیان تاریخ را برای عبرت آیندگان بیان کرده است.

عسکری جامعه‌ای را که مبتلا به فساد و حکومتی را که گرفتار طاغوت شود، نابودشدنی خواند و بیان داشت: اگر در جامعه‌ای فساد اداری، اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و ... حکمفرما شود، تازیانه‌های غضب الهی بر آن نواخته می‌شود.

امام جمعه جیرفت گفت: مردم ایران همواره در صحنه‌های عزت،شرف و میدان‌های دفاع از استقلال و ارزش‌های اسلامی حضور دارند و دست قدرت الهی نیز همواره یار و همراه آنان است.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول