اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20:

دهه فجر مظهر بصیرت و ایستادگی ایرانیان است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 با اشاره به اهمیت بزرگداشت 22 بهمن گفت: دهه فجر مظهر بصیرت و ایستادگی مردم غیور ایران اسلامی است.

دهه فجر مظهر بصیرت و ایستادگی ایرانیان است

مجتبی عبداللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران دهه فجر را مظهر بصیرت و ایستادگی مردم غیور ایران اسلامی دانست.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه ما رهرو همیشگی امام خمینی (ره) و تربیت‌شدگان مکتب آن مجاهد نستوه هستیم، عنوان کرد: امروز تکلیف همه ما در بخش‌های مختلف نظام حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب در ابعاد مختلف است.

عبداللهی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در نماز جمعه تهران، بر حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: کلام رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه اخیر تهران معرف ایده‌های عالی نظام در اتاق فکری است که بر مبنای اندیشه‌های ناب ولایت استوار شده است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم غیور ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: با تمام قلب و جان خویش در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن ماه حضور می‌یابیم تا یکبار دیگر ضمن تجدید عهد با امام عاشقان، به دنیا یادآور شویم که ما همچنان بر اعتقادات خویش در راستای تحکیم بنیان انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.

عبداللهی با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه افزود: الگوی بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، انقلاب اسلامی ایران است و باید با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، به حمایت از این انقلاب‌ها رفت.

وی اهمیت دیگر حضور در راهپیمایی 22 بهمن را، تهدیدهای مطرح شده از سوی غرب دانست و اظهار داشت: هر چه مردم باشکوه‌تر و منسجم‌تر در این راهپیمایی شرکت کنند، استکبار جهانی در توطئه اخیر خود همانند گذشته با شکست روبرو می‌شود.

شهردار منطقه 20 با تصریح بر اینکه مردم نظام را از خود می‌دانند، تاکید کرد: بی‌تردید در روز 22 بهمن امسال نیز تمام مردم با هر گرایش و سلیقه سیاسی به صحنه می‌آیند چرا که این روز را متعلق به امام راحل(ره)، نظام جمهوری اسلامی و خود می‌دانند.

عبداللهی ضمن تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب به شهروندان منطقه، خدمت‌رسانی به شهروندان را یکی از وظایف ذاتی شهرداری برشمرد و اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های مدیران شهرداری تهران و تغییر رویکرد این ارگان از سازمانی خدماتی به نهادی اجتماعی، وظیفه خود می‌دانیم تا علاوه بر رتق و فتق امر فیزیکی منطقه در شاداب‌سازی فضای بصری شهر و رفع مشکلات حقوقی و اجتماعی شهروندان نیز وارد عمل شویم چراکه بنا به روایات و احادیث معتبر، هیچ خدمتی بالاتر از گشودن گره‌ای از کار مسلمانان نیست.

وی با اشاره به فعالیت‌های مستمر شهرداری از صدور پایان کار برای واحدهای مسکونی مجتمع ارکیده تا پایان سال خبر داد و گفت: همانطور که در جریان هستید، مالکان واحدهای مجتمع مسکونی ارکیده سال‌هاست که با مشکلات حقوقی بسیاری مواجه هستند و به دلیل کلاهبرداری‌های انجام شده از سوی تعدادی از افراد سودجو، مالکان قادر به دریافت پایان‌کار و سند مالکیت نیستند که خوشبختانه در نشستی که با حضور ذوالفقار حسینی دادستان شهرستان ری، امیرحسین باقرنژاد فرماندار شهرری، حسین بنویدی مجری طرح و اعضای هیئت مدیره، برگزار شد شهرداری منطقه 20 بخشی از مطالبات خود را بخشید و توافق‌نامه‌ای برای اعطای پایان‌کار واحدها بسته شد.

عبداللهی با اشاره به اینکه این بخشش به منظور رفع بلاتکلیفی بیش از یک هزار خانوار بوده است، خاطرنشان کرد: بر اساس توافق به عمل آمده مجری طرح بخشی از جریمه مقرر را پرداخت کرده و مراحل صدور پایان‌کار با سرعت در حال پیگیری است و در صورتی که ساکنین همکاری لازم را در خصوص رفع اضافه بناهای خود داشته باشند تا پایان سال 90 پایان‌کار این واحدها صادر می‌شود.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه این مجتمع مسکونی در خیابان فدائیان اسلام واقع شده است، یادآور شد: خیابان فدائیان اسلام در طرح تفضیلی شهر تهران به عنوان پهنه کار و فعالیت معرفی شده و با توجه به اینکه پروژه‌های عظیمی همچون بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای و مجتمع فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم (ع) در این محل واقع شده رسیدگی به دغدغه ساکنان آن در اولویت برنامه‌های شهرداری منطقه قرار گرفت.

گفتنی است این مجتمع با یک هزار و 65 واحد مسکونی دارای مشکلات فراوانی است که با مساعدت شهرداری منطقه 20 مهم‌ترین مشکل آنان در ارتباط با صدور پایان‌کار و در نهایت سند مالکیت مرتفع شد.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول