اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

دهه فجر یادآور رهایی ملت ایران از سلطه خارجی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان در پیامی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور رهایی ملت ایران از سلطه خارجی است.

دهه فجر یادآور رهایی ملت ایران از سلطه خارجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پیامی به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن تأکید کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور پایمردی‌ها و سلحشوری‌های رهایی‌بخش ملت سرافراز ایران در برابر حاکمیت طاغوت و سلطه خارجی است و دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور پایمردی‌ها و سلحشوری‌های رهایی‌بخش ملت سرافراز ایران در برابر حاکمیت طاغوت و سلطه خارجی است.

در ادامه این پیام آمده است: 22 بهمن امسال سرآغاز سی و چهارمین بهار انقلاب است و همه مردم باید در این راهپیمایی شرکت کنند چرا که انقلاب اسلامی هم‌چون ارمغانی الهی و مائده ای آسمانی در تاریک‌ترین لحظات تاریخ ملت ایران به ما ارزانی شد و اینکه حقیقت این انقلاب ودیعه‌ای الهی و منت خداوند بر ما است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: راهپیمایی 22 بهمن امسال بسیار ویژه است چرا که دشمن در قله دشمنی خود به واسطه پیروزی مسلمانان در کشورهای منطقه قرار گرفته و به همین واسطه در صدد لطمه زدن به ملت ایران است و در عصر حاضر بی‌تردید پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای تاریخ معاصر و ملت ایران محسوب می‌شود و دشمن با ایجاد تحریم‌ها قصد دارد فشار گرانی را به مردم تحمیل و آنها را از این حکومت دلسرد کند.

امام جمعه اصفهان در ادامه ابن بیانیه تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب درهم شکستن تفکرات باطل دشمنان می‌شود و بر همه ما واجب است که با وحدت کلمه و پیروی از رهبری حکیم و فرزانه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و گوش فرا دادن به رهنمودها و نصیحت‌های مشفقانه معظم‌له در این راهپیمایی باشکوه شرکت کنیم و با راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ایرانیان قدرتمند و سربلند در قرن حاضر در اذهان جهانیان حماسه‌ای دیگر ترسیم و این مجاهدت‌ها و رشادت‌های امت اسلامی را تاریخ همواره ثبت می‌کند.

در بخش پایانی این بیانیه تأکید شده است: مردم با حضور خود پای صندو‌ق‌های رأی موجب دلسرد شدن و برملا شدن دروغ‌های دشمنان و مزدوران که قصد جدایی بین مردم و دولت و مردم با مردم را دارند، می‌شوند و باید به دنیا بفهمانیم که مردم ایران همراه رهبری و حکومت اسلامی بوده و خواست دشمن برای تفرقه بین مردم و مسئولان به جایی نمی‌رسد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول