اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

دهه فجر نماد پاسداری مردم از ارزش‌ها است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: دهه فجر نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

دهه فجر نماد پاسداری مردم از ارزش‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران محمد طالبی در مراسم افتتاح کارخانه آب معدنی مدرن شهرستان چالدران اظهار داشت: همه باید پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی باشیم و از خون شهدا حراست کنیم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برکات نظام اسلامی توجه به مناطق محروم و دورافتاده است و افتتاح طرح‌های مختلف در این مناطق حاکی از این مدعاست.

این مسئول با اشاره به حمایت‌های دولت از سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی اضافه کرد: سرمایه‌گذاران با حمایت‌های دولت با ایجاد و بهره‌برداری از واحد های تولیدی زمینه را برای ایجاد فرصت‌های اشتغال جوانان فراهم می‌کنند.

فرماندار چالدران نیز در این مراسم گفت: کارخانه آب معدنی مدرن شهرستان چالدران در زمینی به مساحت 2 هکتار و زیربنای 2 هزار مترمربع در حاشیه رودخانه پرآب چهل چشمه 50 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

احمدرضا قلی‌پور افزود: با بهره‌برداری از این پروژه 10 هزار بطری آب معدنی در ساعت تولید می‌شود.با توجه به کیفیت بالا و استانداردهای لازم آب معدنی تولیدی در این کارخانه 50 درصد محصول به کشورهای همسایه از جمله ترکیه، عراق و آذربایجان صادر می‌شود.

به گفته فرماندار چالدران با بهره‌برداری از این کارخانه امکان اشتغال 30 نفر به صورت مستقیم و 100 نفر دیگر به صورت غیرمستقیم فراهم شد.

قلی‌پور تصریح کرد: افتتاح کارخانه آب معدنی در شهرستان چالدران با اعتبار 50 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای جوانان چالدرانی نشان از توجه ویژه دولت به سرمایه‌گذاری در مناطق محروم دارد.

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی‌های خاص املاح معدنی موجود در این آب از جمله داشتن فلوراید که برای سلامت دندان بسیار مؤثر است در ساخت این کارخانه از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های دنیا استفاده شده و کارشناسان سازنده این دستگاه‌ها تمام مراحل تولید را کنترل می‌کنند.

همچنین با حضور معاون استاندار آذربایجان غربی احداث ساختمان جدید دانشگاه پیام‌نور چالدران آغاز شد.  

ساختمان فرهنگی پیام‌نور شهرستان چالدران در زمینی به مساحت 404 مترمربع با مبلغ پیمان 2 میلیارد و 590 میلیون ریال احداث می‌شود.

از دیگر طرح‌های افتتاح شده پایگاه امداد جاده‌ای قره‌چی بلاغی شهرستان چالدران بود.

فرماندار چالدران گفت: این پایگاه امداد جاده‌ای به منظور امدادرسانی در جاده‌ها با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال در زمینی به مساحت یک‌هزار و 500 مترمربع مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: برای راه‌اندازی این پایگاه امدادی 9 نفر نیروی امدادی، دوره تکمیلی امداد جاده‌ای را طی کرده‌اند و هم‌اکنون آماده فعالیت در این مرکز امدادی هستند.

یک دستگاه ست هیدرولیک، یک دستگاه آمبولانس و تجهیزات بهداشتی درمانی سبک و پیشرفته از جمله تجهیزات این پایگاه هستند، علاوه بر اینکه سایر وسایل امدادی و کمک‌های اولیه برای امداد‌رسانی و انتقال مصدومان نیز در این مرکز درمانی موجود است و این مرکز آماده خدمات‌رسانی در جاده‌ها است.

انتهای پیام/خ۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول