اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از جشنواره فیلم فجر در اصفهان

امروز«نارنجی پوش»، «ملکه» و «بر بال فرشتگان» اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سینمایی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: امروز در ششمین روز از جشنواره فیلم فجر در سینماهای اصفهان «نارنجی پوش»داریوش مهرجویی، «ملکه» محمد علی باشه‌آهنگر و «سلام بر فرشتگان» فرزاد اژدری اکران می‌شود.

امروز«نارنجی پوش»، «ملکه» و «بر بال فرشتگان» اکران می‌شود

حمید ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: امروز به عنوان ششمین روز از جشنواره فیلم فجر هم‌چون روزهای گذشته سه فیلم در سینماهای ساحل، قدس و استاد فرشچیان در سانس‌های ۱۶، ۱۸ و ۲۰ نمایش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فیلم «نارنجی پوش» داریوش مهرجویی در سینما ساحل اصفهان برگزار می‌شود، بیان داشت: داستان این فیلم حکایت حامد آبان عکاس حرفه‌ای مجلات و روزنامه‌ها است که با خواندن کتابی چنان تحت تأثیر پالایش محیط زیست و مبارزه با آشغال زدایی قرار می‌گیرد که با لباس نارنجی مخصوص رفتگران به شهرداری می‌پیوندد و با عنوان «نارنجی پوش لیسانسه» به شهرت می‌رسد.

معاون سینمایی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: در این فیلم نقش اصلی را حامد بهداد و در کنار آن بازیگران دیگری از جمله لیلا حاتمی، طناز طباطبایی، فردوس کاویانی، همایون ارشادی، اردشیر رستمی، امید روحانی، محمد جواد جعفر پور، مهیار پور حسابی، کامشاد کوشان، علی عابدینی، کیانوش گرامی، سیمون سیمونیان بازی کرده‌اند.

وی به فیلم «ملکه» که در سینما قدس به روی پرده می‌رود، اشاره و تصریح کرد: ماجرای این فیلم در پالایشگاه نفت آبادان هنگام جنگ تحمیلی رخ می‌دهد و بازیگرانی از جمله مصطفی زمانی، ابراهیم برزیده، مجتبی اسودیان، حسین باشه آهنگر، مالک سراج، هومن برق‌نورد، مهدی سلطانی، حمید آذرنگ، میلاد کیمرام و همایون ارشادی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

ندیمی فیلم سومی را که امروز در سینما فرشچیان نمایش داده می‌شود را «سلام بر فرشتگان» نام برد و گفت: این فیلم در بیست‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان اکران شده است.

وی افزود: فیلم «سلام بر فرشتگان» موضوعی کودکانه و فانتزی دارد و بازیگرانی چون علیرضا خمسه، شمسی فضل‌الهی، ماه چهره خلیلی، مهیار مجیب، اصغر نقی زاده، سید بهرام سروری نژاد، مریم توکلی، طوفان مهردادیان، فرزین اژدری و کیمیا حسینی به همراه ایلیا مجیدی (بازیگران خردسال) نقش آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول