اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز با اشاره به پیام‌های راهپیمایی 22 بهمن

امیدوارم کشورهای غربی خود را به خواب نزده باشند

خبرگزاری فارس: استاندار البرز با تأکید بر اینکه حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی امروز پیام‌های متعددی برای جهانیان دارد، گفت:‌ امیدوارم سران کشورهای غربی خود را به خواب نزده و پیام ملت ما را بفهمند.

امیدوارم کشورهای غربی خود را به خواب نزده باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی دقایقی قبل در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: به فضل الهی بار دیگر شاهد حماسه‌ای دشمن‌شکن توسط ملت ایران بوده و امروز مردم ما آگاهی و بصیرت خود را به رخ دشمنان کشاندند.

وی با اشاره به تهدیدهای اخیر کشورهای غربی گفت: ملت ما با حضور در این راهپیمایی چند پیام مهم به کشورهای غربی و به ویژه دشمنان اسلام و انقلاب داده و مهم‌ترین آن پیام ولایت‌مداری این مردم است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز افزود: مردم ما تأکید کردند که تا آخرین قطره خون خود در راه ولایت حرکت کرده و برای ساختن ایران و مقابله با دشمنان آمادگی کامل دارند.

فرهادی گفت: امیدوارم دشمنان ایران اسلامی خود را به خواب نزده و دست از توطئه و دسیسه علیه این ملت بردارند، چرا که تلاش‌های شوم آنها هرگز به نتیجه نخواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور گسترده مردم استان البرز در راهپیمایی امروز ادامه داد: امروز اکثر مردم استان در خیابان‌ها حضور داشته و تعداد جمعیت حاضر در راهپیمایی بی‌نظیر و بی‌مانند است.

استاندار البرز تأکید کرد: مردم ما با حضور گسترده خود ضمن تجدید میثاق با ولایت، بار دیگر آمادگی خود را برای دفاع از انقلاب و مقابله با دشمنان نشان دادند.

* خدمت‌ به این مردم باعث افتخار هر مسئولی است

فرهادی با بیان اینکه خدمت‌ به این مردم افتخاری بزرگ برای هر مسئول است، گفت: به عنوان کوچک‌ترین خادم مردم استان البرز از آنها برای حضور حماسی در راهپیمایی امروز تشکر کرده و مطمئن هستم حضور آنها برکات بسیاری برای اسلام و انقلاب به همراه خواهد داشت.

وی در پایان تأکید کرد: به طور قطع مردم ما امروز درس بزرگی به مسئولان داده و به آنها یادآور شدند که حفظ آرمان‌ها و حراست از اصول انقلاب بر هر کاری اولویت دارد.

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول