اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرقی استان تهران:

رسیدگی به خانواده شهدا از مهم‌ترین وظایف مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران خانواده شهدا را چشم و چراغ جامعه دانست و گفت: امروز رسیدگی به خانواده شهدا از مهم‌ترین وظایف مسئولان است.

رسیدگی به خانواده شهدا از مهم‌ترین وظایف مسئولان است

احمد کاشانی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن مظهر اقتدار ایران اسلامی و دشمن‌شکن است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران افزود: حضور فراگیر مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن در تمام مناطق قابل مشاهده است و این امر نشان‌دهنده عمق پیوستگی، وابستگی و اعتقاد مردم به مبانی اسلامی است.

وی در ادامه خانواده شهدا را چشم و چراغ جامعه دانست و تاکید کرد: امروز رسیدگی به امور خانواده شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس از مهم‌ترین وظایف مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

کاشانی از رونمایی آلبوم والدین شهدا در شهرستان ورامین خبر داد و گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر آلبوم تصاویر والدین شهدای شهرستان ورامین رونمایی شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران عنوان کرد: در حال حاضر ۸۵۰ نفر از والدین شهیدان هشت سال دفاع مقدس شهرستان ورامین در قید حیات هستند که برای زنده نگاه داشتن یاد فرزندان شهید آنان و نیز شناسایی آنان به مردم، آلبوم تصاویر خانواده و والدین شهدا توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرقی استان تهران تهیه شده است و این آلبوم‌ها در دو جلد تهیه شده که یک جلد مربوط به والدین شهدای دانش‌آموز قرچک و جلد دیگر مربوط به والدین شهدای شهر ورامین است.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آلبوم‌های دیگری نیز در دست تهیه است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران در پایان در ارتباط با کتاب دست نوشته‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: این کتاب مربوط به وصیت‌نامه ۳۰ نفر از شهیدان شهرستان ورامین است که به سه زبان زنده دنیا نیز ترجمه و چاپ شده است.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول