اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌راهپیمایی 22 بهمن در بجنورد آغاز شد

خبرگزاری فارس: در هوای برفی همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، راهپیمایی ملت ولایت‌مدار و مؤمن بجنورد دقایقی پیش در هوای برفی آغاز شد .

‌راهپیمایی 22 بهمن در بجنورد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مردم این شهر با مشت‌هایی گره کرده؛ شعار 'مرگ بر آمریکا' ، 'مرگ بر صهیونیست' ، '22 بهمن ماه یوم‌الله یوم‌الله ، بنیانگذار این روز روح‌الله روح‌الله' ، '22 بهمن بود گرامی، بر رهبر جمهوری اسلامی' و 'راه امام و شهدا زنده است ، نهضت ما همیشه پاینده است' سر می‌دهند و یک صدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فارس از بجنورد، مردم این شهر همزمان با مردم سایر نقاط استان از دقایقی پیش در هوای برفی و برودت هوا از مسیرهای چهار گانه خود را به میدان شهدای بجنورد به سمت مصلی رسانده تا بار دیگر به دشمنان نظام اسلامی ثابت کنند که همیشه در صحنه حضور دارند و با جان و دل، از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن پاسداری می‌کنند. 

گزارش خبرنگاران فارس از سراسر خراسان شمالی حاکی از حضور پرشور و شکوهمند ملت در راهپیمایی 22 بهمن در شهرها و روستاهای استان را دارد.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول