اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار یزد

بانک توسعه تعاون در یزد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، چند پروژه عمرانی از جمله ساختمان بانک توسعه تعاون استان یزد افتتاح شد.

بانک توسعه تعاون در یزد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، ساختمان جدید مدیریت بانک توسعه تعاون در استان یزد ظهر امروز با حضور استاندار یزد افتتاح شد.

استاندار یزد در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید بانک توسعه تعاون استان یزد اظهار داشت: امیدواریم این بانک با استقرار در مکان جدید، شروع جدیدی در حوزه ارائه خدمات به بخش تولید داشته باشد.

محمدرضا فلاح‌زاده با اشاره به اهمیت تعاونی‌ها و با بیان اینکه اغلب تعاونی‌ها توسط اقشار متوسط جامعه شکل می‌گیرند افزود: خدمات‌دهی به این قشر دارای ثواب ماندگار است.

امروز همچنین دبستان ولایت یزد با زیربنایی بالغ بر 2 هزار متر با حضور استاندار افتتاح شد.هزینه احداث این مدرسه از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب تامین شده است.

استاندار یزد در مراسم افتتاح این مدرسه و در جمع دانش‌آموزان آن، دانش‌‌آموزان را به تلاش در کسب علم و دانش، فراگیری آموزه‌های قرآنی و رعایت ادب و احترام توصیه کرد.

فلاح‌ز اده امروز همچنین پروژه استخر شهدای کارگر که یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار به خود اختصاص داده است را نیز مورد بهره‌برداری قرار داد.

فلاح‌زاده در این مراسم ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این پروژه، نقش کارگران در اقتصاد ملی را ستود.

در این مراسم از تعدادی از کارگران ایثارگر نیز مورد تجلیل قرار گرفتند؛ استاندار یزد همچنین در همایش کارفرمایان حامی کارگر از کارفرمایان حامی کارگر و کارفرمایان ایثارگر تجلیل کرد.

وی با تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام گفت: حضرت محمد(ص) چهار اصل اساسی را در زندگی خود مورد توجه قرار داده بودند که شامل خلق نیکو، گذشت از مال دنیا، شناخت توطئه‌های دشمن و جهاد و مجاهدت در راه خدا همچنین رعایت حلال و حرام و تبلیغ احکام دین خداست.

فلاح‌زاده افزود: این چهار اصل اساسی نیز در زندگی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی رقم خورد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول