اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جلفا

80 درصد مردم شهرستان جلفا عضو تعاونی‌ها هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جلفا گفت: 80 درصد مردم شهرستان جلفا عضو تعاونی‌ها هستند.

80 درصد مردم شهرستان جلفا عضو تعاونی‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسنعلی رنجبر در جشنواره امتنان از کارگران، کارفرمایان و تعاونی‌های برتر شهرستان جلفا اظهار کرد: در زمان خدمت دولت نهم و دهم 89 تعاونی در شهرستان جلفا تاسیس شده که تا به امروز از 56 هزار نفر جمعیت شهرستان 44 هزار و 767 نفر که 80 درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شود در تعاونی‌ها عضو هستند.

وی در خصوص فعالیت تعاونی‌های مرزنشینان در شهرستان اظهار کرد: در سال 89 ، سه میلیون و 270 هزار دلار صادرات و دو میلیون و 356 هزار دلار واردات توسط این تعاونی‌ها صورت گرفته است.

رنجبر در خصوص تعهدات اشتغال در شهرستان گفت: امسال دو هزار و 321فرصت شغلی برای شهرستان جلفا تعهد شده بود که تا به امروز دو هزار و 265 مورد آن تحقق یافته که بیش از 97 درصد کل تعهدات را شامل می‌شود و دستگاه‌های اجرایی باید تلاش خود را بیشتر کرده که تا پایان سال این تعداد بیش از میزان تعهد شده باشد.

وی  در مورد اقدامات انجام شده در زمینه مشاغل خانگی اظهار  کرد: تا کنون 536 مجوز مشاغل خانگی در شهرستان صادر شده که از این تعداد 508 طرح مصوب و با مبلغ یک میلیارد و 791 میلیون و 500 هزار تومان به بانک‌ها معرفی شده است.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول