اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته وحدت

جشن میلاد پیامبر(ص) در مدرسه علمیه میناب برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن میلاد پیامبر(ص) در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب برگزار شد.

جشن میلاد پیامبر(ص) در مدرسه علمیه میناب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت‌الاسلام یعقوب بابایی مدرس حوزه در این مراسم با اشاره به تقارن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد پیامبر اعظم و هفته وحدت گفت: امام خمینی(ره) انقلاب را براساس ریشه‌ها و باورها که برگرفته از انقلاب عظیم رسول گرامی اسلام و قیام سیدالشهدا بود بنیان‌گذاری کرد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی معادلات سیاسی دنیای استکبار را به هم زد ابراز داشت: عدالت گستری و مردم‌سالاری دینی و حمایت از مستضعفان نشأت گرفته از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) است.

این فعال مذهبی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص کرسی‌های آزاداندیشی ادامه داد: در کرسی‌های آزاداندیشی و مباحث طرح شده باید اساتید خبره و توانمند محور کار را برعهده داشته باشند.

بابایی فلسفه بعثت رسول اکرم(ص) را رسیدن به مکارم اخلاق و سجایایی اخلاقی عنوان کرد و ابراز داشت: انقلاب اسلامی برای برقراری عدالت و مبارزه با ظلم رژیم سفاک پهلوی شکل گرفت.

وی عدالت‌خواهی را بخش اصلی آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به طرح و توطئه ایران هراسی و اسلام‌هراسی توسط استکبار، عنوان کرد: اگر کسانی در این فکر باشند که عدالت‌طلبی و عدالت‌خواهی ربطی به دشمن ندارد در ساده‌اندیشی کامل به سر می‌برند.

این کارشناس مذهبی حرکت در راستای ارزش‌های انقلاب را مشروط به حمایت و پشتیبانی از ولایت و رهبری دانست و افزود: رسیدن به اهداف نهایی انقلاب در راستای عمل به فرامین رهبری نظام است.

این مراسم با حضور 180 نفر از طلاب دختر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب در این مدرسه برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول