اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اعضای هیئت‌های اجرایی

همایش جبهه متحد اصولگرایان گیلان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش هیئت‌ها و ستادهای اجرایی جبهه متحد اصولگرایان گیلان در رشت برگزار شد.

همایش جبهه متحد اصولگرایان گیلان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان ظهر امروز در همایش مذکور با بیان اینکه برای هر یک از 16 شهرستان استان یک نفر به عنوان ناظر و بازرس ویژه انتخابات معرفی می‌شود، اظهار داشت: این ناظر نماینده جبهه متحد اصولگرایان در صندوق آرا است.

محمدرضا مقدادی، مهم‌ترین کار ناظر را رصد کاندیدای مورد نظر و نظارت بر آرا عنوان کرد و افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف نظیر خرید آرا، ناظر باید بدون هیچ‌گونه دخالت و تنش با مسئول صندوق مربوطه درمیان بگذارد.

وی با بیان اینکه کار این جبهه به عنوان فداییان ولایت پس از پایان انتخابات به اتمام نمی‌رسد، اذعان داشت: مهم‌ترین کار ما استفاده مطلوب از تمام ظرفیت‌ها برای ساختن گیلانی آباد است.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان، انسجام، هماهنگی و همراهی با 13 نماینده گیلان را یکی از اهداف مهم ذکر کرد و بیان داشت: باید در شناخت اولویت‌های استان به نمایندگان مشاوره دهیم.

وی، با تصریح بر اینکه امضای 10 نماینده می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه استان داشته باشد، تصریح کرد: گیلان هشتمین استان کشور به لحاظ داشتن 13 نماینده در مجلس است و باید از این ظرفیت‌های اصلی استفاده بهینه شود.

مقدادی با تاکید بر اینکه تمام تلاش‌ها بر این بوده که توازنی در ستادها و هیئت‌های اجرایی ایجاد کنیم، خاطرنشان کرد: فردا صلاحیت برخی افراد محرز می‌شود و شورای نگهبان نظر قطعی خود را اعلام می‌کند و 16 تیپ عملیاتی در 16 شهرستان استان سازماندهی می‌شوند.

وی، با بیان اینکه دشمنان برای به دست آوردن فراکسیون اکثریت دندان تیز کرده‌اند، اذعان داشت: برخی افراد که در جریان فتنه سکوت کردند می‌خواهند با به دست آوردن این فراکسیون پروژه‌های ناتمام دیگران در مجلس ششم را به اتمام برسانند بنابراین باید تمام دانش‌های خود را پای کار بیاوریم و برخی تعصبات منطقه‌ای را کنار بگذاریم.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان اینکه نباید خود را درگیر مسایل جزئی کنیم، افزود: باید به دنبال ارزش‌های کلان اصولگرایی که به آن اعتقاد داریم توجه بیشتر داشته باشیم.

وی، از حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های استان خواست تا هر چه زودتر لیست‌های مورد نظر خود را ارائه دهند.

مقدادی همچنین از راه‌اندازی سایت جبهه متحد اصولگرایان گیلان خبر داد و یادآور شد: آدرس سایت jebhemottahed.ir/gilan است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول