اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهل سنت ارومیه:

آرامش امروز از وحدت مردم سرچشمه می‌گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهل سنت ارومیه گفت: آرامش امروز کشور از وحدت و همدلی مردم سرچشمه می‌گیرد.

آرامش امروز از وحدت مردم سرچشمه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ملا خدر عبدالهی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: 22 بهمن آغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و استعمارگران است چرا که با این پیروزی پرچم عدالت اسلامى و بیدارى مستضعفان برافراشته شد.

وی افزود: در سایه پیروزی انقلاب است که بیداری گسترده در سراسر جهان به وجود آمده و دیکتاتورها و سردمداران ظالم کشورهای منطقه و غرب را دچار چالش جدی کرده‌است.

عبدالهی در ادامه فرارسیدن هفته وحدت را تبریک گفت و تصریح کرد: امام خمینی (ره) با نامگذاری 12 تا 17 ربیع‌الاول به نام هفته وحدت دل‌های تمامی مسلمانان جهان را به یکدیگر نزدیک و این هفته را هفته اتحاد و یکپارچگی و وفاق و همدلی برای عظمت و اقتدار مسلمانان نامگذاری کردند.

وی اهمیت موضوع وحدت را یادآور شد و بیان کرد: آرامش و اقتدار امروز کشور از وحدت و همدلی تمام اقوام و مذاهب مختلف سرچشمه می‌گیرد و در سایه وحدت کشور در عرصه‌های مختلف قوام و پیشرفت کرده و در زمان حاضر به الگو و نمونه‌ای برای تمامی کشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است.

خطیب جمعه موقت اهل تسنن ارومیه فتنه‌انگیزی دشمنان و استکبار جهانی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: دشمنان سعی در ایجاد اختلاف بین مسلمانان به ویژه اقوام و مذاهب مختلف هستند و از هر شیوه و ترفندی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند از این رو مردم باید هوشیاری و آگاهی خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول