اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

دشمنان نظام ایران سیلی خورده اسلام هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه دشمنان نظام ایران سیلی خورده اسلام هستند،‌ گفت: بسیاری از مسئولان آمریکا اذعان دارند که ما پول‌های بسیاری را هزینه می‌کنیم که رهبری ایران با یک سخنرانی تمامی آن را از میان می‌برند.

دشمنان نظام ایران سیلی خورده اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبائی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه ما اگر در هر عرصه‌ای کوتاه آییم دشمنان جمهوری اسلامی ایران کوتاه نمی‌آیند و در واقع آنها مخالف دین ما هستند، اظهار داشت: مسائل مطرح شده از جانب دشمنان در خصوص مسائل هسته‌ای و اینکه چرا ما مرگ بر آمریکا می‌گوییم بهانه است و آنها قصد مبارزه با پیشروی اسلام را دارند.

وی تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به خوبی مطلع هستند که ایران براساس موازین اسلامی به دنبال دست‌یابی به بمب هسته‌ای نیست اما به دفعات مکرر به حرف‌های نامربوط خود در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای ایران ادامه می‌دهند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه برخی نمی‌خواهند دین مبین اسلام بر مردم سلطه داشته باشد، افزود: در واقع آنها دخالت در امور دیگر کشورها را دنبال می‌کنند و در سخنان خود نیز مسائل متضادی در این رابطه مطرح می‌کنند.

وی خطاب به مدعیان ایجاد دموکراسی و حکومت مردمی در جهان بیان داشت: باید از سردمداران این کشورها پرسید، چرا در امور دیگر کشورها دخالت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند مردم دیگر کشورها کار خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید سرنوشت خود را تعیین کنند، تصریح کرد: دشمنی آمریکا و برخی از کشورها با ایران و کشوری چون سوریه یک نوع دشمنی سیاسی است.

امام جمعه اصفهان تأکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران سیلی از اسلام خورده‌اند و به همین سبب با آن مخالف هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به روز 21 بهمن و اقدام شجاعانه امام خمینی(ره) در شکستن حکومت نظامی گفت: در این روز حکومت طاغوت درهم شکست و در واقع روز 22 بهمن نیز روز پیروزی نهایی بود.

طباطبایی‌نژاد یادآور شد: در زمان به ثمر نشستن انقلاب سختی‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم، اما خوشحال هستیم که از تمامی سختی‌ها عبور کرده و در حال حاضر به این نقطه رسیده‌ایم.

وی در ارتباط با خطبه‌های رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه هفته پیش گفت: سخنرانی ایشان بسیار شیرین بود و از مسائل مهمی که مطرح شد اینکه جمهوری اسلامی ایران هم‌چنان با قوت و اقتدار پا برجاست.

امام جمعه اصفهان اظهار داشت: به کوری دشمنان جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آن‌چنان زیبا راهنمایی و سخنرانی می‌کنند که حتی بسیاری از مسئولان آمریکا نیز اذعان می‌کنند که ما پول‌های بسیاری را هزینه می‌کنیم که رهبری ایران با یک سخنرانی همه آن را از میان می‌برد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول