اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان:

زعامت آیت‌الله خامنه‌ای انقلاب را از حوادث دهشتناک نجات داد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: زعامت و رهبری آیت‌الله خامنه‌ای انقلاب اسلامی ایران را از تهدیدات و ترفندهای دهشتناک نجات داده است.

زعامت آیت‌الله خامنه‌ای انقلاب را از حوادث دهشتناک نجات داد
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در حاشیه همایش استانی ولایت فقیه استمرار راه انبیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مقام معظم رهبری بعد از رحلت امام نقش مهم و بی‌بدیلی را در عرصه‌های مختلف ایفا کرده است به طوریکه در کنار تثبیت و توسعه پیام انقلاب امروز در بیداری امت‌های اسلامی حرکت ماندگاری را در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود انجام می‌دهند.
وی گفت: حمایت و پیام مقام معظم رهبری در بیداری امت اسلامی سهم بزرگ و با ارزش دارد هرچند که مردم آن کشورها امروز بیدار شده‌اند اما در هوشیار کردن آنها نقش مقام معظم رهبری نقش پررنگ و غیر قابل انکار است.
نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اگر این بیداری همچنان مدیریت شود تا به اهداف بلند برسد، دشمن در رسیدن به کام خود ناکام شده و همین مدیریت درست حوادث منطقه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب و هوشیاری ملت‌ها اجازه نخواهد داد انقلاب در این کشورها مصادره شود.
رئیسی با قدردانی از برگزاری همایش ولایت فقیه استمرار راه انبیا همزمان با ایام غدیر و دهه ولایت تصریح کرد: حضور نخبگان و اندیشمندان در این همایش نشان داد که موضوع ولایت فقیه موضوع بااهمیتی در جامعه است که نظر همگان به آن جلب شده است.
وی ضرورت راه‌اندازی کرسی‌های نظریه‌پردازی و آزاداندیشی در دانشگاه‌ها را با محوریت ولایت فقیه یادآور شد و بیان کرد: در این محافل باید به شبهات جوانان پاسخ داده شود تا برخی از القائات دشمن در این حوزه با پاسخی روشن برطرف شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون اول قوه قضائیه از علما، نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌ها خواست با راه‌اندازی این محافل و مجالس روشنگرانه در دانشگاه‌ها با توجه به غنای موضوع ولایت فقیه مباحث مطرح شده را بیشتر تبیین و تشریح کنند و در یک کار جامع و کامل بسیاری از دغدغه‌ها را برطرف کنند.
رئیسی در ادامه سخنان خود گفت: پیام انقلاب اسلامی پیام موافق با فطرت انسان‌هاست و به همین دلیل پیام انقلاب ما جای خود را در دل امت‌های آزادیخواه پیدا کرده و با وجود خصومت و دشمنی‌ها این پیام امروز در خارج از مرزهای ایران طرفدارانی پیدا کرده است.
وی فرمایش امام راحل را در صدور انقلاب نه با هدف صادر کردن نیروی انسانی بلکه صدور تفکر و اندیشه‌های انقلاب و جاری شدن آن در دل‌ها را یادآور شد و بیان کرد: امروز دشمن چه بخواهد و چه نخواهد پیام انقلاب ما در دل و ضمیر پاک انسان‌ها ریشه دوانده است و همه خواستار عدالت‌خواهی، حق‌جویی و مبارزه با استکبار هستند که شعار حقیقی انقلاب ماست.
این مسئول به کارنامه درخشان مردم استان اردبیل در تبعیت از راه ولایت و امامت اشاره کرد و گفت: در مکتبی که امت اسلامی دلداده ولایت باشند در آن مکتب ذلت و خواری و انحراف و آسیب بی‌معناست و مردم اردبیل نیز تعلق خود را به این مکتب بارها در عرصه‌های متفاوت نشان داده‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیسی تنها نسخه شفابخش ملت‌های آزادیخواه را بصیرت‌افزایی و شناخت حق از باطل توصیف کرد و افزود: اگر مردم استان اردبیل از امنیت، آرامش و ایمنی خاص برخوردار هستند به دلیل پایبندی به مکتب ولایت است که هرگز اجازه نداده لغزشی در مسیر عزت‌آفرین آنها به وجود آید.
وی اضافه کرد: در این سفر در یک نشست دو ساعته با شورای قضایی استان مهم‌ترین مشکلات و معایب حوزه قضایی را با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان و مسئولان قضایی و اداری استان بررسی کردیم و از نزدیک با برخی از مشکلات و تنگناها آشنا شدیم و قول دادیم تا از طریق مرکز این مشکلات را پیگیری و حل کنیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول