اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

بیانات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب همه است

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود گفت: بیانات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب همه است.

بیانات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب همه است

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندرود، علی رجبی صبح امروز در مراسم بزرگداشت دهه فجر در شهرستان تازه تاسیس میاندرود با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران بیانات معظم‌له را فصل‌الخطاب همه دانست.

وی همچنین تقارن انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی در کشور با مراسم گرامیداشت سی و  سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را دو فرصت مهم برای نمایش اتحاد ملی مردم ایران دانست.

رجبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات و دهه مبارک فجر تصریح کرد: بیانات رهبری لرزه بر اندام دشمنان و منافقان انداخت و راه را برای مردم و دلسوزان مشخص کرد.

فرماندار میاندرود افزود: دشمن احساس می‌کند که توانسته است با تحریم و تهدید مردم را از انقلاب ناامید بکند اما به فرمایش حضرت آقا ما در شعب ابیطالب نیستیم و در بدر و خیبریم.

رجبی با اشاره به رونمایی جدید‌ترین تکنولوژی‌های کشور در چند روز گذشته در زمینه علوم فضایی، بهداشت و درمان و همچنین صنایع دفاعی، آنها را محصول تحریم‌ها علیه ایران دانست و خاطرنشان کرد: با ادامه دشمنی غربی‌ها بر علیه ملت ایران روز‌به روز موفقیت‌های ایران درخشان‌تر می‌شود.

وی کسانی که در تلاشند تا دل دشمنان ملت ایران را شاد کنند در آینده مایوس و درمانده از پناه ملت دانست و گفت: مردم با شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر مشتی آهنین بر دهان استکبار می‌زنند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول