اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 11هفته پیروزی

والیبال کاله جوان طعم شکست را چشید

خبرگزاری فارس: در پنجمین دیدار دور برگشت و هفته یازدهم لیگ دسته یک والیبال، کاله جوان مازندران در مهم‌ترین شگفتی لیگ دسته یک والیبال بعد از 10 هفته رکورددار بودن در شکست ناپذیری، طعم باخت را چشید.

والیبال کاله جوان طعم شکست را چشید
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در پنجمین دیدار دور برگشت لیگ دسته یک والیبال، شب گذشته، کاله جوان مازندران با صنعت پالایش گاز هاشمی‌نژاد سرخس دیدار کرد.
کاله جوان مازندران در مهم‌ترین شگفتی لیگ دسته یک والیبال بعد از 10 هفته رکورددار بودن در شکست‌ناپذیری، در هفته یازدهم طعم باخت را مقابل گاز چشید و تن به شکست داد.
گیم‌های اول، دوم و چهارم را سرخس با امتیازهای (29 بر 27) ، (28 بر 26) و (25 بر 19) از آن خود کرد و کاله جوان تنها در گیم سوم با امتیاز (25 بر 20) به پیروزی رسید.
امیر ظهیری پیشکسوت والیبال کشورمان به‌عنوان نماینده و ناظر فدراسیون در این دیدار بوده و عبدالوهاب سقلی به همراه عباس قلیچ خان کار قضاوت را بر عهده داشت.
حسین کاظمی سرمربی این تیم شمالی بوده که با استفاده از تجربیات ابوالقاسم نائیجی سرپرست و بازیکنان جوان و باانگیزه خود را به میدان فرستاد.
تا قبل این دیدار کاله جوان مازندران بدون شکست بوده و با پیروزی مقابل تمام حریفان خود تیم 25 امتیاز این رقابت‌ها بوده و در مکان نخست گروه اول جای داشت اما، تیم صنعت پالایش گاز هاشمی‌نژاد سرخس با 16 امتیاز در رده چهارم جدول جا خوش کرده بود که با این پیروزی جابه‌جایی در سکوی جدول خواهد داشت.
انتهای پیام/ح30/چ3000
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول