اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی اداره کل اوقاف کرمان:

عرصه‌های فرهنگی مؤثرترین راه ترویج فرهنگ علوی است

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: عرصه‌های فرهنگی و قرآنی یکی از موثرترین راه‌های ترویج و گسترش فرهنگ علوی و فاطمی در کشور است و موجب گرایش جوانان و نوجوانان به بحث‌های فرهنگی می‌شود.

عرصه‌های فرهنگی مؤثرترین راه ترویج فرهنگ علوی است

سیدرضا فاطمی امروز در حاشیه برگزاری کنگره ملی امام حسن عسکری (ع) در جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با تبریک ایام‌الله دهه فجر و سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: یکی از اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه در کشور فراهم آوردن عرصه‌های فرهنگی و قرآنی است.

وی افزود: عرصه‌های فرهنگی و قرآنی یکی از موثرترین راه‌های ترویج و گسترش فرهنگ علوی و فاطمی در کشور است و موجب گرایش جوانان و نوجوانان به بحث‌های فرهنگی می‌شود و سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه گسترش برنامه‌های دینی و قرآنی اقدامات خوبی داشته باشد.

فاطمی تصریح کرد: یکی از وظایف سازمان اوقاف و امور خیریه بحث فرهنگی و گسترش فرهنگ علوی است و برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در سال برگزار می‌کند که یکی از برنامه‌های سازمان اوقاف برگزاری جشنواره و کنگره امامزادگان و ائمه معصومین است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری اداره اوقاف و امور خیریه درصدد این بود، کنگره یکی از امامان معصوم را برگزار کند که در نهایت تصمیم گرفته شد در زمینه امام حسن عسکری (ع) برنامه‌های کنگره را تدوین و تنظیم کنیم.

مدیر امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان عنوان کرد: برنامه کنگره شهادت امام حسن عسکری (ع) به مدت یک‌ ماه در چند بخش برگزار شد که یکی از مهم‌ترین مباحث آن وحدت میان شیعه و سنی است.

فاطمی بیان داشت: هدف از برگزاری کنگره امام حسن عسکری (ع) معرفی سیره علمی، اخلاقی، سیاسی و معنوی این امام بزرگوار است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول