اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خدابنده خبر داد

بهره‌برداری از آموزشگاه ایثارگران قیدار

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خدابنده گفت: آموزشگاه شش کلاسه ایثارگران شهر قیدار همزمان با دهه فجر در شهرستان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از آموزشگاه ایثارگران قیدار

سعید خلجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان‌ اظهار داشت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی پروژه‌های مختلفی در شهرستان خدابنده با حضور مدیران و مسئولان افتتاح یا مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آموزشگاه شش کلاسه ایثارگران شهر قیدار همزمان با دهه فجر در شهرستان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: این آموزشگاه در زیر بنای 930 متر مربع احداث شده است.

معاون فرماندار خدابنده با بیان اینکه این آموزشگاه در مساحت 2 هزار و 10 متر مربع افتتاح شد، افزود: برای احداث این پروژه 2 میلیارد و 640 میلیون ریال هزینه شده است.

وی از افتتاح واحد تولیدی لوله‌های پلی‌اتیلن چاه‌های عمیق و طرح‌های آبیاری کشاورزی خبر داد و افزود: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع راه‌اندازی شده است.

خلجی با اشاره به اینکه زیربنای این واحد تولیدی 800 متر مربع است، افزود: اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 800 میلیون ریال برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی سالانه 6 هزار تن لوله تولید می‌کند، افزود: 30 نوع لوله از طریق این واحد در شهرستان تولید می‌شود.

معاون فرماندار خدابنده خاطرنشان کرد: با افتتاح این واحد تولیدی برای 12 نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی یادآور شد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی مرکز معاینه فنی خودوری شهر قیدار در زمینی با زیر بنای یک هزار متر مربع راه‌اندازی شد.

خلج با اشاره به اینکه این مرکز با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده است، خاطرنشان کرد: با احداث این پروژه برای شش نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول