اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کرمان:

زمزمه سناریوی شهید ستیزی دوران اصلاحات می‌آید

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در دوران اصلاحات در شهرها و دانشگاه‌ها مانع دفن شهدا می‌شدند و امروز هم بعضی افراد به بهانه حفظ میراث فرهنگی به این کار دامن می‌زنند.

زمزمه سناریوی شهید ستیزی دوران اصلاحات می‌آید
مهدی ابوالحسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به دفن یک شهید گمنام در شهر انار اظهار داشت: سال گذشته با هماهنگی امام جمعه، شورای شهر، شهرداری و سایر مسئولان شهرستان انار یک شهید گمنام با استقبال و حضور با شکوه مردم در این شهر دفن شد.

وی با بیان اینکه طرح ساخت حرم شهید گمنام در شهر انار آماده است، افزود: طی جلسه‌ای که با اعضای شورای اسلامی شهر و فرماندار انار برگزار شد، آن‌ها حمایت خود را از ساخت حرم شهید گمنام انجام دادند و این طرح بسیار مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت و صورت‌جلسه آن نوشته شد.

ابوالحسنی تصریح کرد: در این جلسه یک‌ هزار و 500 متر مربع زمین برای ساخت حرم شهید گمنام در اختیار هیئت امنا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این شهید گمنام در پارک جنب ارگ انار دفن شده است، خاطرنشان کرد: از لحاظ ساخت حرم هیچ آسیبی به مجموعه ارگ نمی‌رساند.

ابوالحسنی بیان داشت: در دوران اصلاحات در شهرها و دانشگاه‌ها مانع دفن شهدا می‌شدند و امروز هم بعضی افراد به بهانه حفظ میراث فرهنگی به این کار دامن می‌زنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: محل دفن شهید گمنام هیچ آسیبی به ارگ و میراث شهر انار نمی‌رساند.

وی عنوان کرد: در جلسه‌ای که با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر و شهردار انار برگزار شد، مقرر شد، حرم شهید گمنام در این شهر احداث شود.

ابوالحسنی با اشاره به شایعه‌ پراکنی بعضی سایت‌های مخالف با احداث حرم شهید گمنام در شهر انار در زمینه توقیف کار احداث حرم مطهر این شهید گمنام ابراز داشت: تاکنون کار ساخت و سازی آغاز نشده که متوقف شود.

وی افزود: با حمایت همه مسئولان و با توجه به درخواست مردم حرم مطهر شهید گمنام در شهر انار به زودی احداث می‌شود.

به گزارش فارس، اخیرا بعضی افراد که دارای سوء سابقه بوده و پیشینه مخالفت با نظام و ولایت فقیه را در کارنامه سیاه خود دارند با شایعه‌ پراکنی در سایت‌های خبری، قصد ممانعت از احداث حرم مطهر شهید گمنام در شهر انار را دارند.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول